Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-19@09:35:36 GMT

درخواست مهم زالی از وزارت بهداشت 

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۴۸۵۰۰

درخواست مهم زالی از وزارت بهداشت 

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، در متن نامه دکتر علیرضا زالی خطاب به دکتر تقوی‌نژاد، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت آمده است: ضمن تقدیر و تشکر از جنابعالی و کلیه دست‌اندرکاران مدیریتی وزارت متبوع و سازمان‌های بالادستی دخیل در (توسعه روش‌های جبران خدمت) کارکنان جان بر کف، خدوم و مساعی نظام سلامت خصوصا عزیزان موثر بر تصویب و اجرای افزایش اخیر فوق‌العاده ویژه که قطعا بر روحیه همسنگران خسته از مبارزه با پاندمی کووید ۱۹ تاثیر بسزایی خواهد داشت؛ به استحضار می‌رساند در حالی که این افزایش فوق‌العاده ویژه، دامنه مشمول گسترده‌ای حتی تا کارکنان طرحی و متعهدین خدمت دارد، ولی متاسفانه کارکنان شرکتی که از قضا غالبا از اقشار آسیب‌پذیر و کم‌درآمد هستند را شامل نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نامه می‌افزاید: لذا ضمن قدردانی مجدد از همه مساعدت‌های حضرت عالی خواهشمند است در صورت صلاحدید تمهیدات لازم در خصوص تکمیل دامنه شمول این اقدام خیرخواهانه دولت به همکاران شرکتی نیز به عمل آید.
 

کد خبر 577285 برچسب‌ها وزارت بهداشت و درمان كرونا در ايران علیرضا زالی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت بهداشت و درمان كرونا در ايران علیرضا زالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۸۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مایکل داگلاس آرزو داشت کشته می‌شد/ مرگ فوق‌العاده «مرد مورچه‌ای»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، مایکل داگلاس که نقش شخصیت دانشمند هنک پیم را در مجموعه فیلم‎های استودیو مارول بازی کرده است، برای فیلم «مرد مورچه‌ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی» درخواست کرده بود تا شخصیتش بمیرد.

این بازیگر برنده اسکار که برای تبلیغ سریال جدیدش «فرانکین» که در اپل‌تی‌وی پخش می‌شود، صحبت می‌کرد درباره تمایل خود برای مرگ شخصیتش گفت: این درواقع درخواست من برای سومین فیلم بود. گفتم دوست دارم یک مرگ جدی با این همه جلوه‌های ویژه عالی داشته باشم. باید راه فوق‌العاده‌ای وجود داشته باشد که مثلاً بتوانم به اندازه مورچه کوچک و بعد منفجر شوم، یا حالا هر چیز دیگر ...

داگلاس در فرش قرمز فیلم «کوانتومانیا» در سال ۲۰۲۳ در پاسخ به این سوال که اگر فیلم چهارمی وجود داشته باشد آیا وی بازخواهد گشت؟ یک شرط داشت و گفت: اگر قرار باشد بمیرم برمی‌گردم. استفن بروسارد، مدیر اجرایی مارول هم گفته صحبت‌هایی برای ساخته شدن چهارمین فیلم در حال انجام است.

فیلم سوم از مجموعه فیلم‌های «مرد مورچه‌ای» در گیشه سینماها بهتر از ۲ فیلم اول عمل کرد.

داگلاس گفته بود از نقش آفرینی مجدد با بسیاری از بازیگران ۲ فیلم اول، مانند اوانجلین لیلی، میشل فایفر و کاترین نیوتن، احساس راحتی کرده است. او افزوده بود: دیگر نیازی به معرفی رسمی نیست، همه همدیگر را می شناسید. این کار را بسیار راحت می‌کند و پیتون رید هم که همان کارگردان قبلی بود.

پیش از «کوانتومانیا» مایکل داگلاس در فیلم‌های «مرد مورچه‌ای» (۲۰۱۵) و «مرد مورچه‌ای و زنبورک» (۲۰۱۸) هم در نقش هنک پیم یا مرد مورچه‌ای بازی کرده بود. هنک پیم مامور سابق شیلد، حشره‌شناس و فیزیک‌دانی است که پس از ساخت لباسی ویژه تبدیل به مرد مورچه‌ای اصلی شد.

کد خبر 6080519

دیگر خبرها

  • در نامه ای به وزیر بهداشت: وزارت بهداشت حذف هپاتیت C در ایران را اعلام کند
  • افزایش شمار شهدای غزه به مرز ۳۴ هزار نفر
  • ۷۲ میلیارد تومان کسری فوق العاده ویژه کارکنان جبران شد
  • ۷۲ میلیارد تومان کسری فوق العاده ویژه کارکنان جبران شود
  • افزایش حق‌الزحمه کار دانشجویی
  • افزایش ۵۰ درصدی حق‌الزحمه کار دانشجویی
  • افزایش ۵۰ درصدی حق‌الزحمه کار دانشجویان پرستاری
  • برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت سمیکو
  • شمار شهدای غزه به ۳۳ هزار و ۸۹۹ نفر افزایش یافت
  • مایکل داگلاس آرزو داشت کشته می‌شد/ مرگ فوق‌العاده «مرد مورچه‌ای»