Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان، حسین حسین‌زاده در یک نشست خبری با اعلام این خبر اظهار داشت: با پیگیری‌های پیاپی، مکاتبات و جلسات صورت گرفته از ابتدای شروع مجلس یازدهم و با همکاری مسئولان محلی، استانی و کشوری، این پروژه مهم در نهایت در تاریخ  هشت دی ماه ۱۳۹۹ در جلسه مشترک با مدیرعامل بانک ملی ایران و در ادامه جلسه مشترک با مجمع نمایندگان فارس با وزیر راه، از محل ماده ۵۶ قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، اعتباری بالغ ‌بر ۲۰۰ میلیارد تومان در جهت احداث و تکمیل بزرگراه و آزادراه جهرم-لار-بندرعباس و ۱۰۰ میلیارد تومان جهت تکمیل تونل شهدای خلیج فارس(بالنگستان) اختصاص یافت‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نماینده مردم شهرستان‌های خنج، لارستان، گراش و اوز در ادامه افزود:  این مهم با همراهی مشترک نماینده مردم جهرم و خفر و رئیس کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی، وزیر راه و شهرسازی و معاونین، استاندار فارس و معاونت عمرانی، مدیرکل راه و شهرسازی لارستان و مسئولان محلی، استانی و کشوری به سر انجام رسید و برگ زرین دیگری در خطه قهرمان‌پرور جنوب فارس در راستای توسعه راه که مقدمه توسعه اقتصادی و اشتغالزایی منطقه است برداشته شد.

گفتنی است که بزرگراه و آزاد راه جهرم_لار-بندر عباس و تونل شهدای خلیج فارس یکی از مسیرهای پرتردد و پرخطر که سالانه تعداد زیادی از هم وطن در این مسیر ها از دست می دادیم.

انتهای پیام/ ن

منبع: فارس

کلیدواژه: بزرگراه ازادراه جنوب فارس لار جهرم پرخطر جنوب نماینده لارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۹۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی لارستان گفت: مرد ۶۸ ساله ای که به دلیل تصادف دچار ضربه سر شده بود و نیاز به مراقبت‌های اورژانسی و پیشرفته داشت، با بالگرد اورژانس هوایی شهید قائدی لارستان به بیمارستان شهید رجایی شیراز انتقال یافت.
لارستان در جنوب فارس و در فاصله ۳۴۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • اتصال اروپا به خلیج فارس از طریق ترکیه و عراق | مسیر ترانزیت جدید بدون ایران
  • اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد
  • عکس‌| خواسته مشترک هواداران استقلال از هلدینگ خلیج فارس/اخراج علی خطیر
  • توسعه و نوسازی شهر بوشهر مستلزم نگاه ملی است
  • توافق 4 کشور منطقه برای "راه توسعه" / اتصال اروپا به خلیج فارس از طریق ترکیه و عراق / مسیر ترانزیت جدید بدون ایران
  • نشست مشترک شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه اروپا با بررسی تحولات غزه
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز
  • نماینده کارگزاری عرضه سهام استقلال: از جزئیات واگذاری سهام استقلال اطلاع ندارم
  • انتقاد نماینده مجلس از واگذاری سهام استقلال به هلدینگ خلیج فارس
  • نماینده مردم دشتستان: واگذاری سهام باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج‌فارس غیرقانونی است