Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان پرسپولیس نامزد بهترین دروازه بان لیگ قهرمانان آسیا 2020 شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه نظرسنجی خود برای انتخاب بهترین تیم لیگ قهرمانان آسیا 2020، انتخاب بهترین دروازه بان تورنمنت را به نظرسنجی گذاشت.

حامد لک دروازه بان پرسپولیس جزو 5 نامزد بهترین دروازه بان های لیگ قهرمانان آسیا 2020 قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامد لک (پرسپولیس)، براد یونس (النصر)، جو سو هوک (اولسان)، آپیراک وراوونگ (چیانگرای یونایتد)، دایا مائه کاوا (وسل کوبه) 5 گزینه انتخابی AFC هستند که در لیست بهترین گلر آسیا قرار گرفته اند و با نظر کاربران یکی از این 5 نفر به عنوان بهترین گلر فصل لیگ قهرمانان آسیا انتخاب خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا بهترین دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۴۹۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت سهمیه‌های ایران در آسیا از زبان سهیل مهدی

به گزارش قدس آنلاین، رقابت‌های باشگاهی فوتبال در آسیا از سال آینده با فرمت جدیدی برگزار خواهد شد که شامل لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان ۲ (ACL۲) خواهد بود و دیگر خبری از لیگ قهرمانان آسیا با فرمت کنونی نخواهد بود.

سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در این باره توضیح داد: تیم‌های اول و دوم فصل بیست و سوم لیگ برتر جواز حضور در لیگ نخبگان برای فصل آینده را بدست خواهند آورد و تیمی که بتواند قهرمان جام حذفی این فصل شود، به پلی‌آف خواهد رفت.

او ادامه داد: تیم سوم جدول هم به لیگ قهرمانان ۲ می‌رود و در مجموع حداکثر فوتبال ایران برای سال آینده در رقابت‌های باشگاهی در آسیا، چهار نماینده خواهد داشت. همچنین تیمی که در پلی‌آف لیگ نخبگان نیز از حریف خود شکست بخورد وارد لیگ قهرمانان ۲ می‌شود.

مهدی در حالی این صحبت را مطرح کرده که پیش از این و به دلیل صعود العین امارات به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تعداد سهمیه‌های ایران در فصل آینده رقابت‌های باشگاهی در آسیا کاهش یافته بود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • یل گتوند بهترین کشتی‌گیر فرنگی ۲۰۲۳ آسیا شد
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد
  • بارسلونا جام جهانی باشگاه‌های ۲۰۲۵ را از دست داد*
  • علی پروین بهترین گزینه را برای پرسپولیس انتخاب کرد | درویش: با حرف ایشان قرارداد بستیم
  • بارسلونا رقیب محبوب ام باپه در لیگ قهرمانان اروپا
  • قهرمانی پدیده کشتی فرنگی در آسیا/ اسماعیلی رقیب گرایی برای المپیک شد
  • وضعیت سهمیه‌های ایران در آسیا از زبان سهیل مهدی
  • وضعیت سهمیه‌های ایران در فصل آینده لیگ نخبگان آسیا
  • وضعیت سهمیه‌های ایران در فصل آینده لیگ نخبگان آسیا مشخص شد