Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، بانک صادرات در آذرماه سال جاری توانست درآمد خود از تسهیلات اعطایی را به بیش از دو هزار و ۵۸۵میلیارد تومان برساند. این عدد رشد ۳۷درصدی نسبت به ماه آبان را نشان می‌دهد. با وجود اینکه در مهرماه به عدد دو هزار و ۶۹۳میلیارد تومان هم رسیده بود، اما افت آبان ماه مانع تداوم روند صعودی درآمد تسهیلات اعطایی این بانک نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین این رقم نسبت به دوره مشابه سال گذشته، آذرماه ۱۳۹۸، رشد درخشان ۱۰۶درصدی را نشان می‌دهد.

در سمت سپرده‌ها نیز عملکرد این بانک رشد ۲۲درصدی نسبت به ماه گذشته را نشان می‌دهد و به عدد دو هزار و ۲۲۰میلیارد تومان رسید. این عدد نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز تنها رشد ۵۳درصدی داشته است.

بنابراین می‌توان تراز عملیاتی این بانک به عدد ۳۶۵میلیارد تومان رسید و این بانک توانسته نسبت به ماه گذشته، رشد حدود ۴۳۰درصدی را در آذرماه ثبت کند. این در حالی است که ماه گذشته تراز عملیاتی وبصادر، با افت ۹۱درصدی همراه شده بود. از سمت دیگر، این بانک موفق شده است زیان عملیاتی حدود ۱۹۳میلیاردی آذر ۱۳۹۸ را به سوددهی ۳۶۵میلیاردی را ثبت کند. بدین ترتیب با مشاهده روند تراز عملیاتی این بانک در ۱۴ماه اخیر، انتظار می‌رود این بانک در آینده‌ای نه چندان دور از زیان انباشته خارج شود و در مجامع سالیانه نیز بتواند سود تقسیم کند.

 

پربیننده ترین پذیره‌نویسی «صندوق سرمایه‌گذاری گروه زعفران سحرخیز»؛ فرصتی برای یک سرمایه‌گذاری مطمئن ارزش سهام عدالت من (۱۳ دی ماه) ارزش واقعی سهام عدالت باز هم کاهش یافت دوباره به نام مستضعفان، به کام سوداگران/ وزارت صمت برای افزایش اختیارات در تنظیم بازار تلاش می‌کند اگر سهام فولاد مبارکه دارید کلیک کنید/ «فولاد» همچنان در مدار نزول

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک صادرات بانک صادرات ایران وبصادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۰۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۱۰ برابری صادرات راه‌آهن تهران در فروردین ۱۴۰۳

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، میزان صادرات ریلی اداره کل راه آهن تهران در یک‌ماه اول سال ۱۴۰۳ با عبور از مرز ۵ هزار تن رشدی ۱۰ برابری را نسبت به مدت مشابه سال قبل تجربه کرده است.

بخش عمده این محمولات که شامل شمش آهن- کلاف مفتول- سنگ نمک و محموله صادراتی ماکارونی است از مرکز لجستیک آپرین (بندر خشک) بارگیری و به مقاصد خود در کشور ترکیه صادر گردیده است.

لازم به ذکر است پیش‌بینی می‌شود با رفع موانع حضور گمرک در بندر خشک ریلی آپرین، میزان حمل‌ونقل ریلی در بخش بین‌الملل شامل صادرات، واردات و ترانزیت با ادامه روند روبه‌رشد جهش قابل‌توجهی نسبت به سال گذشته داشته باشد.

اداره کل راه‌آهن تهران دارای سه گمرک با اتصال ریلی مستقیم است که گمرکات غرب و شهریار از طریق ایستگاه نیکپسندی و گمرک بندر خشک آپرین از طریق ایستگاه آپرین به شبکه سراسری راه‌آهن متصل می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش بانک مرکزی به چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی/ مدیرعامل اسبق بانک صادرات: ارز باید تک نرخی شود/ معاون رئیس جمهور: تلاش دولت این است که شاهد کاهش بیشتر در نرخ تورم باشیم
  • ۳۶۰ میلیون دلار محصولات کشاورزی از آذربایجان شرقی صادر شد
  • رشد ۱۰ برابری صادرات راه‌آهن تهران در فروردین ۱۴۰۳
  • لزوم برنامه عملیاتی برای خروج از زیان‌دهی واحدهای دانشگاهی
  • صادرات ۳۶۰ میلیون دلاری محصولات کشاورزی از آذربایجان شرقی
  • نارضایتی استاندار همدان از عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات
  • خروج نقدینگی از بانک‌ها عامل پرداخت نشدن وام ازدواج است
  • ریزش ۴۹۹۹ واحدی شاخص کل بورس در انتهای معاملات سه‌شنبه
  • تشریح دستاوردها و اهداف بانک صادرات در حضور وزیر اقتصاد
  • پیمان سپاری تنها راه مقابله با خروج سرمایه