Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@01:39:49 GMT

رزمایش مجازی دانش‌آموزی «انتقام سخت» در البرز

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۵۰۰۸۹

رزمایش مجازی دانش‌آموزی «انتقام سخت» در البرز

سید جلیل موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر باب اشاره به اولین سالروز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: شهید سلیمانی یک اسطوره ملی و الگوی بی‌بدیل مقاومت در سراسر جهان بوده و همه آزادگان و ملت‌های مستضعف منتقم خون پاک او هستند.

وی با بیان اینکه راه سردار سلیمانی ادامه دارد، بیان کرد: بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب شهید سلیمانی به قهرمان امت اسلامی نیز تبدیل شد، چراکه تلاش‌ها، روحیات و شهادت او، اسم رمز برانگیختگی و بسیج مقاومت در دنیای اسلام است و در هر نقطه جهان اسلام که بنای مقاومت در مقابل استکبار وجود داشته باشد، اسم رمزشان شهید سلیمانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امضای تومار بیش از ۹ هزار دانش‌آموز البرزی در حمایت از شهید سلیمانی

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در تشریح فعالیت‌های بسیج دانش‌آموزی این استان در ایام شهادت سردار دل‌ها، تصریح کرد: تاکنون ۹ هزار و ۸۹۰ هزار نفر دانش‌آموز البرزی در حمایت از شهید سلیمانی با محوریت انتقام سخت تومار امضا کردند.

وی بیان کرد: به منظور پاسداشت خدمات ارزنده سردار دل‌ها، یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی و تولیدات رسانه‌ای با موضوع شهید سلیمانی در قالب پاکدست، کلیپ، موشن‌گرافی و تصاویر در مدارس البرز اجرا شد.

موسوی با بیان اینکه رزمایش مجازی دانش‌آموزی با عنوان انتقام سخت در سطح مدارس استان نیز، صورت گرفت، اظهار کرد: همچنین طرح مقتدر مهربان در خصوص بازخوانی مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی با همت بسیج دانش‌آموزی استان برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین مکتب حاج قاسم سلیمانی راهیان نور دانش‌آموزی در سطح مدارس البرز در حال برگزاری است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: اجرای سرودهای خیابانی به صورت گسترده از چند روز گذشته در ۱۰ نقطه البرز با محوریت حاج قاسم در حال انجام است.

برگزاری لیگ علمی پایا در مقطع متوسطه

وی در بخش دیگری با اشاره به برگزاری لیگ علمی پایا در مقطع متوسطه اول و دوم، با همت بسیج دانش‌آموزی استان، تصریح کرد: لیگ علمی پایا (پیشگامان ایران اسلامی) مرحله به مرحله ابتدا در سطح شهرستان‌ها، استان، کشوری و در نهایت جهان اسلام برگزار شد.

موسوی با بیان اینکه بیش از ۶۰۰ تیم از البرز و هر تیم متشکل از ۵ نفر در مسابقه پایا شرکت داشتند، خاطرنشان کرد: نخبه‌های علمی دانش‌آموزی این استان در سطح جهان اسلام دو مدال برنز و یک نقره کسب کردند و در سطح کشور جزو ۵ تیم اول شدند.

وی در پایان متذکر شد: از ۱۵ نفر مدال‌آور لیگ علمی پایا با حضور فرمانده سپاه استان البرز تقدیر می‌شود.

کد خبر 5112541

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج دانش آموزی سپاه استان البرز موسوی قاسم سلیمانی ویروس کرونا اولین سالگرد شهادت حاج قاسم آیت الله مصباح یزدی 9 دی شیراز آمار کرونا بوشهر کرمانشاه آلودگی هوا عکس استانها جبهه مقاومت شهرستان کرج گرگان حاج قاسم سلیمانی بسیج دانش آموزی لیگ علمی پایا شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۰۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیر کل امور اتباع البرز با امام جمعه چهارباغ

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز؛ «سیروس دهقان شیری» مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز با حضور در دفتر "حجت الاسلام والمسلمین دربانی" امام جمعه شهرستان چهارباغ،  با ایشان دیدار و گفت ‌و گو کرد و از رهنمودهایشان بهره مند شد.

در این دیدار دهقان شیری با بیان خدمات قابل توجه در حوزه‌های مختلف از جمله آموزش، بهداشت، معیشت و حرفه‌آموزی به اتباع و مهاجرین خارجی ، به تشریح وضعیت اتباع خارجی مقیم آن شهرستان  و برگزاری نماز عید سعید فطر در شهرستان چهارباغ پرداخت و یادآور شد: تاکنون  اقدامات بسیار گسترده‌ای در حوزه سوادآموزی ، ساخت مدارس و تجهیز مراکز بهداشتی برای اتباع خارجی انجام شده است.

حجت الاسلام و المسلمین دربانی ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته در زمینه اتباع و مهاجرین خارجی، در خصوص دغدغه های جامعه مهاجرین و آشنایی ایشان با معارف اسلامی و پیگیری سواد آموزی وحفظ عزت و کرامت انسانی افراد توصیه کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • معرفی مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان البرز
  • سردار سلیمانی: ایران در عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به کار گرفت
  • دیدار مدیر کل امور اتباع البرز با امام جمعه چهارباغ
  • سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • سرانه فضای ورزشی دانش آموزی ۳۳ درصد افزایش یافت
  • ارتقای سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور به یک متر مربع تا پایان برنامه هفتم
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور دو و نیم برابر می شود
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور در برنامه هفتم یک متر مربع تعیین شده است
  • «خدا رو شکر بین لشکر عشق هنوز قاسم سلیمانی زیاده»