Web Analytics Made Easy - Statcounter

سریال پلیسی معمایی «دادستان» به کارگردانی مسعود ده نمکی، این روزها با پایان تدوین جلوه های ویژه بصری و رایانه ای به زمان پخش خود از شبکه سوم سیما نزدیک می شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سریال «دادستان»، آخرین ساخته مسعود ده‌نمکی به تهیه‌کنندگی محمد خزاعی است. تصویربرداری این سریال از ابتدای مردادماه آغاز شد و در اواخر مهرماه با ضبط سکانس‌های خارج از کشور در استانبول ترکیه به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزها کامیار شفیعی به عنوان طراح جلوه های ویژه رایانه ای و امیر عضدی کار طراحی و ساخت تصاویر رایانه ای «دادستان» را به پایان رسانده اند تا این سریال با اتمام مراحل فنی خود برای پخش از شبکه سوم سیما در اواسط بهمن ماه آماده شود.

فیلمنامه این سریال که فضایی پلیسی و معمایی دارد، بر اساس طرحی از مسعود ده‌نمکی به سرپرستی او و تیم نویسندگان کریم خودسیانی و پدرام کریمی به نگارش درآمده است.

ده نمکی در خصوص موضوع این سریال می گوید: « برخلاف کار‌های قبلی که مردم از من دیدند این سریال طنز نیست. مردم توقع کار طنز نداشته باشند. دادستان یک سریال اکشن پلیسی معمایی و به نوعی اجتماعی سیاسی است که تلاش می‌کنیم بتواند در هر قسمت جذابیت‌هایی برای مخاطب داشته باشد.»

در خلاصه داستان این سریال آمده است « یک سریال تخیلی است و مربوط به هیچ دولتی نمی‌شود.»

موضوع حمله داعش به مجلس یکی از داستان‌های فرعی این سریال است که به صورت غیرمستقیم به آن پرداخته می‌شود.

محمد کاسبی، سیدجواد هاشمی، هومن برق‌نورد، برزو ارجمند، علی سلیمانی، بهنوش بختیاری، سحر قریشی، علیرضا استادی، کاوه سماک‌باشی، اصغر نقی‌زاده، هلیا امامی، رضا توکلی، محمود مقامی، نگار فروزنده، نیما شاهرخ‌شاهی، مجید شهریاری، شیوا خسرومهر، فریبا ترکاشوند، فرج‌الله گل‌سفیدی، ابراهیم کوهخایی، حمید متقی، مختار ثائقی، مریم وانشانی، یاسمن ترابی، مجید قادری و...  ازجمله بازیگران سریال دادستان هستند.
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ده نمکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۰۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن!

مسعود ده‌نمکی با حضور در برنامه برمودا با اجرای کامران نجف زاده به برخی سوالات و حواشی پیرامون فعالیت‌هایش پاسخ داد. ده نمکی با اشاره به دوران ریاست جمهوری احمدی‌نژاد توضیح داد که از من برای وزارت ارشاد برنامه خواستند، من گفتم موقعیت پادشاهی‌ام را با وزارت عوض نمی‌کنم.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: مهر

tags # کامران نجف‌زاده ، سینما سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ادامه حواشی جنجالی یک پلتفرم/ «محفل» در صدر دیگر نظرسنجی‌ها
  • تقدیر و تشکر از عوامل سریال رستگاری توسط دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی+تصاویر
  • (ویدئو) مسعود ده‌نمکی: پدرم می‌گفت بین من و خمینی یکی رو انتخاب کن
  • (ویدئو) واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن!
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن! |‌ ویدئو
  • جزئیات 2 سریال جدید تلویزیون ؛ معمایی و کمدی (+عکس)
  • ببینید | مسعود ده‌نمکی: حاجی گرینوف‌ها جزو مخالفان سر سختم هستند
  • فیلم| گفت‌وگوی بی‌پرده ده‌نمکی در برنامه برمودا/وقتی مسعود ده‌نمکی قرار بود وزیر ارشاد شود
  • (ویدیو) دیگر کسی این دولت را گردن نمی‌گیرد، حتی مسعود‌های ده نمکی!
  • مسعود ده‌نمکی: با آدم‌های مذهبی‌نما مشکل دارم!