Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا سلیمانی، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از کرج، گفت: در حال حاضر باهمکاری مردم و واحدهای صنفی و کار خوب تیم‌های بازرسی شرایط در همه شهرستان‌ها بجز کرج در وضعیت زرد قرار دارد و در آستانه این قرار داریم که شهرستان کرج نیز به وضعیت زرد برسد.

سلیمانی افزود: تعداد بیماران بستری در استان میانگین ۳۵۰ بیمار و آمار فوتی‌ها با اینکه کاهش پیدا کرده ولی برای ما هنوز زیاد است، اما خوشحالیم مسیر خوبی که در پیش گرفتیم به کاهش آمار فوتی‌ها، بستری‌ها و مراجعین بیماران کرونایی منجر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با همه این تفاسیر ولی نگرانی وجود دارد که پیک جدیدی در پیش نداشته باشیم که این بستگی دارد به عملکرد تک تک مردم که با رعایت پروتکل بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و بهداشت دست‌ها همین وضعیت ادامه داشته باشد.

این مقام مسؤول در رابطه با آلودگی هوا و تاثیرات آن با بیماری کرونا، بیان کرد: وارونگی هوا و نداشتن بارندگی باعث آلودگی هوا می‌شود و ذرات ریز موجود در هوا که بیشترین نقش وسیله‌های نقلیه و سوخت مازود نیروگاه‌ها و واحدهای صنعتی این شرایط را تشدید می‌کنند.

وی تصریح کرد: خود آلودگی می‌تواند روی سلامت مردم تاثیر داشته باشد، مخصوصا گروه حساس جامعه وارتباطش با ویروس کرونا باعث ماندگاری بیشتر ویروس در محیط وافزایش احتمال انتقال آن می‌شود.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز، تصریح کرد: ویروس هنوز هست وضعیت را جدی بگیریم فکر نکنیم تمام شده است، توصیه شدید می‌شود رعایت پروتکل بهداشتی، زدن ماسک و عدم حضور به هرگونه اجتماعات همچنان در دستورکار مردم باشد.

گفتنی است با رعایت نکات بهداشتی و توصیه‌ها انجام شده می‌توانیم از هر نوع این ویروس خود داری و شرایط کنترل کنیم.

انتهای پیام/ش

منبع: فارس

کلیدواژه: آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۰۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد+ جزییات

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس شیوه نامه نحوه برگزاری حراج حضوری شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ارز و طلای ایران مورخ (۹ بهمن ۱۴۰۲)، بیستمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد سه شنبه (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)، برگزار می‌شود.

زمان جلسه حراج از ساعت ۱۲ الی ۱۶ است و وجه‌الضمان مبلغ ۳ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریال (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال) به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌تواند تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه مورخ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) مبلغ وجه‌الضمان را پرداخت کند.

گفتنی است، مبلغ وجه‌الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تأیید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود.

«این گزارش حاکی است، طی ۱۹ جلسه گذشته ۲۶۳۶ کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار حداقل ۹۹۵ در هزار مورد معامله قرار گرفته است.»

کد خبر 6084771 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • بهترین روش دوش گرفتن برای اجتناب از آسیب رسیدن به پوست
  • بیماری ایکس ؛ همه گیری بعدی جهانی در راه است؟
  • بیماری ایکس؛ همه‌گیری بعدی جهانی در راه است
  • هوای خرمشهر در مرز رسیدن به وضعیت قرمز
  • آموزش رفتار‌های صحیح ترافیکی به دانش آموزان مدارس استثنایی
  • زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد
  • خطر نادیده انگاری پاندمی‌های جدید
  • خطر نادیده انگاری پاندمی های جدید
  • زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد+ جزییات
  • هشدار متخصصان درباره همه‌گیریِ بعدی جهانی