Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم اولین‌سالگرد شهادت شهید محمدجعفر حسینی معروف به ابوزینب، فرمانده لشگر فاطمیون با حضور جمعی از همکاران مدرسه دختر وی زینب، در منزل این‌شهید برگزار شد.

ابوزینب، متولد سال ۱۳۶۳ از نیروهای قدیمی فاطمیون بود که اولین بار پیش از تشکیل لشکر فاطمیون برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) همراه نیروهای ایرانی به سوریه رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پس از تشکیل لشکر فاطمیون توسط ابوحامد عضو این لشکر شد و از همرزمان شهید مصطفی صدرزاده، ابوحامد، حجت و دیگر فرماندهان شهید این لشکر بود.‌

این‌شهید از فعالین جهادی و فرهنگی حوزه مهاجرین بود که با تشکیل ستاد ویژه خادمین در حماسه اربعین حسینی خدمت می‌کرد و با تشکیل هیأت شهدای گمنام افغانستانی و دوره‌های آموزشی ویژه مهاجرین قدم‎های اثرگذاری را در جهت توانمندسازی دانشجویان و جوانان افغانستانی در ایران برداشت.‌

شهید حسینی سال ۹۶ در اثر اصابت موشک به شدت مجروح شد که این سال‌ها را با درد و رنج ناشی از مجروحیت سپری کرد تا سرانجام در سن ۳۵ سالگی به شهادت رسید. از او دو فرزند به یادگار مانده است.‌

به گفته همسر این‌شهید، او پیش از شهادت، مدت‌ها صبر جانبازی را تحمل کرد تا در نهایت سال ۹۸ به شهادت رسید.

مراسم سالگرد این‌شهید با حضور جمعی از همکاران مدرسه دخترش زینب و نماینده انجمن اولیا و مربیان همراه بود. زینب امسال شاگرد کلاس سوم است.

کد خبر 5112608 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: مدافعان حرم حضرت زینب لشگر فاطمیون افغانستان قاسم سلیمانی معرفی کتاب آیت الله مصباح یزدی اولین سالگرد شهادت حاج قاسم ترجمه ابو مهدی المهندس رادیو مقاومت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی مقاومت اسلامی تجدید چاپ جشنواره صنعت چاپ شهدای مدافع حرم جشنواره نقد کتاب انتشارات سوره مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۰۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید امنیت جواد جهان بیکی در کلاله

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان موسی جهان بیکی پدر شهید در این دیدار گفت : شهادت فرزندم، را افتخار می دانم که نصیب ما شده است.

سردار گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا نیز در این دیدار گفت : شهید جواد جهان بیکی در نهایت شجاعت و مقاومت چند نفر از همرزمانش را نجات داد و در نهایت به درجه رفیع شهادت نائل گشت .

شهید جواد جهان بیکی شانزدهم فروردین امسال در حمله تروریستی جنوب شرق کشور در چابهار به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار شهید سید محمد حجازی در خوی
  • سومین سالگرد شهادت «سردار سید محمد حجازی» در کرمان
  • سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی در کرمان
  • روایتی از پدر و پسر شهید لشکر فاطمیون + فیلم
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • برگزاری ویژه برنامه گرامی‌داشت سالگرد شهادت سید محمد حجازی درسردشت 
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید امنیت جواد جهان بیکی در کلاله
  • مراسم رژه روز ارتش در سنندج برگزار شد + فیلم
  • استقبال خانواده شهدای لشکر فاطمیون از پاسخ موشکی ایران + فیلم
  • برگزاری مراسم سان ورژه نیروهای مسلح مستقردر کردستان فردا در سنندج