Web Analytics Made Easy - Statcounter

جدول پخش تبلیغات رادیویی جشنواره ملی داستانک و نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت از مرکز صدا و سیمای استان گلستان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جدول پخش تیزر رادیویی جشنواره ملی داستانک و نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت از مرکز صدا و سیمای استان گلستان اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گفتنی است با هماهنگی های صورت گرفته از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با مرکز صداوسیمای استان، از روز چهارشنبه دهم دیماه تا سه شنبه سی ام دی ماه به مدت ۲۰ روز تیزر جشنواره ملی داستانک و نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت از شبکه های مختلف رادیویی مرکز گلستان پخش می شود.

 

نخستین جشنواره ملی داستانک قرآن و عترت با رویکرد وحدت اسلامی به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان و با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه فرهنگی قرآنی کوثر گرگان برگزار می شود.

 

همچنین نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت امسال با توجه به شرایط کرونایی به صورت کاملاً مجازی در نیمه اول اسفندماه برگزار خواهد شد.

 

برای دریافت جدول پخش اینجا کلیک کنید.

پایان پیام/35

منبع: شبستان

کلیدواژه: تیزر رادیویی جشنواره ملی داستانک گلستان فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان جدول پخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۱۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نوزدهمین آزمون تخصصی حافظان قرآن در خراسان رضوی

دریافت 58 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6086753

دیگر خبرها

  • ثبت نام ۱۶۱۸ نفر در آزمون نوزدهمین دوره اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی
  • رقابت ۱۶۱۸ حافظ خراسانی در آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی
  • نوزدهمین دوره آزمون ملی حفظ قرآن برگزار می‌شود
  • خراسان رضوی میزبان بزرگترین رویداد قرآنی است
  • برگزاری نوزدهمین آزمون تخصصی حافظان قرآن در خراسان رضوی
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • پروانه فعالیت ۵ موسسه فرهنگی قرآن و عترت در سنندج صادر شد