Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در نشست کمیته پشتیبانی بسیج دانش آموزی استان که با حضور مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور در یاسوج برگزار شد، گفت: تعداد ۱۰۴ هزار دانش آموز در ۱۸ حوزه مقاومت و در سه دوره ابتدایی متوسطه اول و دوم عضو بسیج دانش آموزی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارع پور افزود: ۳۳ هزار و ۷۵۰ نفر از این تعداد در ۱۲۵ حلقه صالحین فعالیت می‌کنند.   او بیان کرد: طرح لاله‌های روشن در ۵۴۶ مدرسه با شرکت ۳۰ هزار دانش آموز ابتدایی و ۲۰ هزار دانش آموزان متوسطه استان اجرا شد. مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: مشارکت در تهیه کتاب سرباز وطن در حوزه سوادآموزی، کمک‌های مومنانه، برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز و تهیه کلیپ‌های دانش آموزی شهید حاج قاسم سلیمانی از دیگر برنامه‌های بسیج دانش آموزی است.   سید بهاء الدین ملک حسینی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۶ هزار۷۲۹ دانش آموز در اردوی راهیان نور شرکت کردند.   ملک حسینی افزود: دانش آموزان استان در مسابقه جشنواره علمدار با موضوع شهید سلیمانی شرکت کردند.   مجتبی باستانی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور هم گفت: محور فعالیت‌های بسیج دانش آموزی در سه محور سند تحول بنیادین، بیانیه گام دوم انقلاب و سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب است که در قالب ۶۳ برنامه اجرا می‌شود.
باستانی افزود: دو پویش همکلاسی مهربانی و نذر هوشمند برای دانش‌آموزان نیازمند و با اولویت ارائه نقش به دانش آموزان برای توانمند سازی آن‌ها از سوی بسیج دانش آموزی اجرا شد.   او بیان کرد: ۱۰ هزار مربی در موضوع طرح شهید بهنام محمدی فعالیت می‌کنند که ۱۶۲ نفر مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد است.
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور افزود: چهار تشکل در آموزش و پرورش نقش همکاری و همراهی دارند و با توجه به ۵عنصرتربیتی معلم، خانواده، محیط، همسالان و والدین باید سعی کنیم در دانش آموزان هویت و مسئولیت پذیری را تقویت کنیم.   او گفت: تاکنون ۲۴ هزار تبلت و گوشی تلفن همراه و ۳۱۳ هزار بسته نوشت افزار برای دانش‌آموزان نیازمند کشور تهیه شد.   انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد آموزش و پرورش بسیج دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد بسیج دانش آموزی هزار دانش آموز آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۱۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد فرمانی از شرکت بیش از ۳۳ هزار دانش آموز مقطع متوسطه دوم البرزی در اردوی عملی درس آمادگی دفاعی خبر داد و گفت: ۱۶ هزار دانش آموز پسر در سطح استان در میادین تیر شرکت می‌کنند و موضوعاتی مثل صف جمع، آمادگی جسمانی، امداد و نجات و مهارت‌های تیراندازی را آموزش می‌بینند.

وی تصریح کرد: ۱۷ هزار دانش آموز دختر نیز در مراکز آموزشی و کلاس‌های درس، با مباحث آمادگی دفاعی و موضوعات مهم این درس آشنا می‌شوند. این برنامه در سطح شهرستان‌های استان البرز به همت نواحی، بسیجیان و مربیان آموزش نظامی و آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی، در حال برگزاری است.

مسؤول سازمان بسیج دانش آموزی استان البرز هدف از برگزاری این اردو را افزایش مهارت‌های فردی و گروهی در دفاع نظامی و غیر نظامی، استفاده صحیح از ابزارهای دفاعی هنگام بکارگیری و انسجام بخشی به بخش عملی درس آمادگی دفاعی برشمرد و بیان کرد: اردوی آمادگی دفاعی موجب می‌شود دانش آموزان به هویت دانش آموزی خود برسند.

کد خبر 6088315

دیگر خبرها

  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • ۸۰ دانش‌آموز در حوزه فناوری‌ نو گواهی بین‌المللی دریافت کردند
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند