Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، پیروزمنش سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه طرح ملی ایران قوی به صورت کاملا هوشمند و با بهره‎‌مندی از فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود در فضای مجازی طراحی شده است گفت: اجرای این طرح در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد زمینه‌ساز بروز، ظهور و شناسایی استعداد‌های موجود در سطح مساجد استان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه استفاده از نیرو‌های خلاق، متخصص و متعهد در اجرای این رویداد از نکات ارزشمند آن است گفت: این طرح در گام دوم انقلاب اسلامی متشکل از ۴۰ عنوان برنامه در قالب سه شبستان فرهنگ، هنر و نوآوری و ۱۲ رواق طراحی شده تا در همه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور اجرایی شود.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: تعریف مرحله ارزیابی و داوری در طرح ملی ایران قوی موجب ایجاد رقابت میان فعالان کانون‌های مساجد استان شده و در ماه‌های اخیر موجب گسترش ثبت و بروزرسانی فعالیت‌ها در سامانه بچه‌های مسجد شده است.

پیروزمنش گفت: سامانه بچه‌های مسجد می‌تواند به عنوان الگویی برای دیگر نهاد‌های فرهنگی برای پایش و رصد فعالیت‌ها و برنامه‌های مراکز تحت پوشش معرفی شود.

او با قدردانی از ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در طراحی و اجرای رویداد ملی فهما گفت: در شرایطی که جامعه درگیر ویروس کرونا بوده و بخشی از فعالیت‌های فرهنگی و هنری به اجبار تعطیل شده، ابتکار عمل ستاد فهما در اجرای این رویداد ملی ارزشمند است.

پیروزمنش افزود: خروجی این طرح ملی باید به صورت دقیق ارزیابی و مورد تحلیل قرار گیرد، ضمن این‌که تربیت استعداد‌های شناسایی شده نیز در اولویت قرار گیرد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح ملی ایران قوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فرهنگی و هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۱۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، احسان آهنگرافزود: این  بسته های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

وی تصریح کرد نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته ها در جامعه هدفی. اعضای کمیته امداد امام. بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر بیان کرد: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته های گوشت را آماده کرده  ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم استکه جمعا ۱ تن میباشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان می‌باِشد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است