Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پلیس فتا ناجا با بیان اینکه امسال ۱۰ باند با مجموع ۱۶۴ متهم مربوط به قمار و شرط‌بندی دستگیر شده است، گفت: ما بالغ بر ۵ هزار وب‌سایت و اکانت شبکه اجتماعی را شناسایی کردیم و برای بیش از ۱۷۵۰ مورد پرونده قضایی تشکیل شد.

 سردار وحید مجید روز یکشنبه با بیان اینکه پلیس فتای نیروی انتظامی از سال ۹۰ تاکنون اقداماتی را در حوزه مقابله با شرط‌بندی و قمار شروع کرده است، اظهارکرد: فعالیت مخفی در حوزه شرط‌بندی و قمار و همچنین هماهنگی میان گرداننده سایت و کسانی که قمار و شرط‌بندی را انجام می‌دهند دو موضوعی هستند که در حوزه شرط‌بندی و قمار مورد توجه قرار گرفت و همچنین تعامل در حوزه کشف و اعلام جرم مشکلاتی را ایجاد می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس فتا ناجا افزود: هماهنگی‌های بسیار زیادی در حوزه‌های مختلف برای مقابله با سایت‌های شرط‌بندی صورت گرفت و سال ۹۶ آیین‌نامه الزامات، ضوابط و فرایند اجرایی پذیرندگان و پرداخت‌یاران پشتیبانی سند در نظام پرداخت کشور را با بانک مرکزی منعقد کردیم و این آیین‌نامه به تمامی حوزه‌هایی که در این رابطه دارای فعالیت بودند ابلاغ و اعلام شد.

مجید تصریح کرد: این آیین‌نامه باعث شد احراز هویت لازم برای کسانی که در حوزه‌های بانکی فعالیت می‌کنند انجام شود و مختل‌شدن فعالیت تعداد زیادی از سایت‌های شرط‌بندی را در پی داشت و قماربازان و کسانی که دارای سایت‌های شرط‌بندی بودند اقدام به فعالیت‌های کارت به کارت کردند که در نهایت با تشدید اقدامات بالغ بر ۸۷۲ کارت را تا سال ۹۸ مسدود کردیم.ایرنا 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سایت های شرط بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۱۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروشنده‌ی کلاهبردار در دام پلیس یزد 


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سرهنگ حسن ابوالحسینی گفت: پس از مراجعه یکی از شهروندان به این پلیس به دلیل خرید مبل در یکی از سایت‌های واسط خرید و پرداخت بیعانه به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان یزد قرار گرفت. 

وی افزود: با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی، مشخص شد که شخص کلاهبردار با استفاده از حساب کاربری جعلی اقدام به درج آگهی و بعد از دریافت وجه، گوشی خود را خاموش کرده است. 

رئیس پلیس فتا استان یزد گفت: ماموران پلیس فتا با اقدامات فنی و شگرد‌های خاص پلیسی، متهم به هویت معلوم را در یکی از استان‌ها مورد شناسایی قرار دادند و پرونده برای سیر مراحل قانونی و دستگیری متهم به استان مربوطه ارسال شد.

 سرهنگ ابوالحسینی به شهروندان توصیه کرد قبل از اطمینان به صحت اطلاعات ارائه شده فروشنده، اقدام به واریز وجه نکنند و درصورتی که با چنین مواردی برخورد کردند موضوع را سریعاً از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.gov.ir اطلاع دهند و یا با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ تماس و با کارشناسان مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا در میان بگذارند.

دیگر خبرها

  • فروشنده‌ی کلاهبردار در دام پلیس یزد 
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • وزیری که سردسته اوباش شد | ببینید
  • فعالیت شبکه فن بازار در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی 
  • ضربه میلیون دلاری به قاچاقچیان شیشه
  • دستگیری باند کلاه‌برداران اسکیمری در کرمانشاه
  • ۷۱ فقره کلاهبرداری با ترفند مشارکت در فعالیت اقتصادی
  • باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد