Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی از معترضین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد، وجود تبعیض در پرداخت حقوق و مزایا از جمله دلایل اعتراض خود دانستند و اظهار کردند، چرا حقوق یک نیروی شرکتی بعد از هشت سال سابقه کار سخت باید کف پرداختی قانون کار باشد.

معترضین با اشاره به گرانی‌های مختلف و متعدد، پرداخت غیرمستمر حقوق و مزایا را از دیگر دغدغه‌های خود دانستند و افزودند، مسئولان باید هرچه سریعتر نسبت به ساماندهی اوضاع نیروهای شرکتی بهداشت در استان یزد اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارکنان معترض حوزه بهداشت علوم پزشکی یزد اصلاح دستورالعمل استخدامی این نهاد را خواستار شدند و تبدیل وضعیت استخدامی نیروهای شرکتی با بیش از ۱۰ سال سابقه کار را از دیگر مطالبات خود دانستند.

برگزاری آزمون درون دانشگاهی برای تبدیل وضعیت استخدامی نیروهای شرکتی از دیگر مطالبات معترضین علوم پزشکی در استان یزد است.

دکترمحمدرضا وفایی‌نسب، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی یزد نیز با حضور در جمع معترضین در خصوص مطالبات آنها اظهار کرد: تصمیم‌گیری در مورد تغییر وضعیت و استخدام نیروهای شرکتی فراتر از اختیارات استان است و باید توسط نمایندگان در مجلس شورای اسلامی مصوب و ابلاغ شود.

وی با بیان این‌که پیش از این مسئولان دانشگاه علوم پزشکی یزد در جلسات متعدد تمام مطالبات نیروهای شرکتی بهداشت را به نمایندگان و مسئولان وزارت بهداشت اعلام کرده‌اند، افزود: تمام شرایط کاری نیروهای شرکتی در دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد طبق قانون اجرایی شده و اگر اعتراضی به این امر وجود دارد، باید توسط نمایندگان پیگیری و اصلاح قانون انجام شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی یزد، در مورد بحث تبعیض در حقوق و مزایان نیز گفت: تا پایان سال گذشته حقوق نیروهای شرکتی با حقوق بگیران رسمی حوزه بهداشت تفاوت چندانی نداشته است.

دکتر وفایی‌نسب در پاسخ به اعتراض برگزاری آزمون برای نیروهای شرکتی با سابقه کار بالا، تأکید کرد: طبق قانون هر کس که به خواهد به استخدام رسمی دستگاه دولتی در بیاید باید در آزمون استخدامی شرکت و قبول شود.

انتهای پیام/ر

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: نمایندگان مجلس یزد دانشگاه علوم پزشکی مجلس شورای اسلامی استانداری یزد نیروهای شرکتی دانشگاه علوم پزشکی نیروهای شرکتی علوم پزشکی یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۱۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما­  دکتر بنار در نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی قم در حال برگزاری است افزود: ما در مجموع ۲۶۳ هزار دانشجو داریم که از این تعداد بیش از ۸۶ هزار دانشجوی خوابگاهی مجرد و ۸۶۴ دانشجوی خوابگاهی متأهل هستند و ۵ هزار متقاضی داریم که خوابگاه ندارند. مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت با بیان اینکه تعداد خوابگاه‌های متأهلی هزار و ۶۹ و مجموعه تخت‌های خوابگاه‌های مجردی ما ۹۱ هزار تخت است، گفت: با توجه به فرسودگی برخی خوابگاه‌ها و پذیرش دانشجویان جدید حدود ۵۷ هزار تخت نیاز داریم که باید اضافه شود.

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی وارد استان شد
  • تبدیل وضعیت استخدامی اساتید از طریق ارتقای مرتبه ابلاغ شد
  • تبدیل وضعیت استخدامی اساتید از طریق ارتقای مرتبه آنها ابلاغ شد
  • اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت در اصفهان
  • اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت + فیلم
  • نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان
  • ۲ طرح بهداشت و درمان در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان با حضور وزیر بهداشت
  • دانشگاه تهران مجری ۳ طرح حقوقی دستگاه‌های اجرایی شد