Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه سردار شهید سلیمانی یک سرمایه ملی و الگو برای تربیت یک ملت است، گفت: ابعاد وجودی شخصیتی او باید تجزیه و تحلیل شده و به نسل جوان ارائه شود.

به گزارش ایسنا، غلامعلی حداد عادل رئیس فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی و مشاور رهبر انقلاب در حاشیه‌ی همایش علمی رسانه و مکتب سلیمانی و رونمایی از کتاب «از چیزی نمی ترسیدم» خاطرات دستنوشته سردار شهید سلیمانی که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سردار شهید سلیمانی یک سرمایه ملی و الگو برای تربیت یک ملت است؛ ابعاد وجودی شخصیتی او باید تجزیه و تحلیل شده و به نسل جوان ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به جنبه های ایمانی و معنوی شهید سپهبد سلیمانی افزود: می توان از ظرفیت این قهرمان کشور برای تحکیم وحدت ملی و همبستگی بین ایرانیان بهره جست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی پرچمی است که دست همه مردم ایران از هر زبان و قومیتی بلند شده و این پرچم را به عنوان افتخار بلند کنند و در زمان شهادتش نیز همچنان می توان این پرچم را در اهتزاز نگه داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی غلامعلي حداد عادل شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۳۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیامدهای عملیات «وعده صادق» در آینده مشخص خواهد شد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: رژیم صهیونیستی بعد از عملیات وعده صادق سعی کرد با غوغای رسانه‌ای این عملیات بزرگ را کوچک بشمارند ولی پیامدهای راهبردی این عملیات در آینده مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری سردار غلامرضا سلیمانی امروز _یکشنبه سوم اردیبهشت_ در همایش همپای طوفان، با اشاره به رشادت‌های حاج محمد کیانی اظهار کرد: حاج محمد کیانی از عناصر مؤثر لشکر قمربنی هاشم (ع) بود، گردان او در عملیات والفجر۸ بیش از ۳۰ حمله ارتش صدامی را دفع کرد و مانع از شکست این عملیات شد در عملیات کربلای ۴ به کمک لشکر امام حسین (ع) شتافت و در عملیات کربلای ۵ موانع را تصرف کرد و خودش را به لشکر ۱۰ زرهی عراق رساند.

وی افزود: جمعلی هیچ گاه پشت به دشمن نکرد و همیشه مقابله دشمن بود؛ گردان او یک گردان خط‌شکن و همیشه آماده بود که سخت‌ترین مأموریت‌ها را با موفقیت به سرانجام می‌برد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آموزش نیرو و کادرسازی از دیگر ویژگی‌های این سردار بزرگ بود که هم‌زمان با ماموریت‌هایش این وظیفه را هم انجام می‌داد.

سردار سلیمانی تصریح کرد: بعد از دفاع مقدس نه تنها فعالیت‌های جمعلی کم نشد بلکه بیشتر هم شد با شهادت او چهارمحال‌وبختیاری یک سرباز ولایتمدار، یک شهید زنده، یک فرمانده بزرگ و یک خادم مردم را از دست داد.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق افزود: عملیات وعده صادق یک قاعده جدیدی را در دنیا برجای گذاشت؛ بعد از این عملیات آینده جهان به کلی تغییر کرد و راه جدیدی پیش روی جهانیان باز شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مؤلفه امنیت بعد از عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق به کلی از بین رفته است و امروز شهرک نشنیان در حال فرار از سرزمین‌های اشغالی هستند.

سردار سلیمانی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی بعد از عملیات وعده صادق سعی کرد با غوغای رسانه‌ای این عملیات بزرگ را کوچک بشمارند ولی پیامدهای راهبردی این عملیات در آینده مشخص خواهد شد.

وی افزود: سنت الهی پیروزی حق بر باطل است و ما ۴۵ سال است که شاهد تحقق این وعده هستیم.

کد خبر 747023

دیگر خبرها

  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • حسگر تشخیص زودهنگام سرطان سینه طراحی شد
  • حل معضل پیری جمعیت و افزایش نسل نیازمند تلاش همگانی است
  • سرمایه گذاری انسانی در ساماندهی نظام تعلیم و تربیت
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • مجمع استادیاران صالحین در بوشهر تشکیل شد
  • آموزش در حوزه بانوان جدی گرفته شود
  • گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید حجازی در دلگان
  • پیامدهای عملیات «وعده صادق» در آینده مشخص خواهد شد