Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد به نقل از روابط عمومی شرکت کود شیمیایی اوره آمونیاک لردگان، پروژه اجرای سیستم مدیریت یکپارچه که از تابستان در پتروشیمی لردگان آغاز شده تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

در همین راستا استاندارد‌های بین‌المللی سیستم مدیریت کیفیت (ایزو ۹۰۰۱)، مدیریت محیط زیست (ایزو ۱۴۰۰۱) و ایمنی و بهداشت شغلی (ایزو ۴۵۰۰۱) در پتروشیمی لردگان در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کار با هدف استقرار سیستم مدیریت کیفیت، شناسایی و پایش فرایندها، مدیریت صحیح استاندارد‌ها و با توجه به تنوع امور و گستردگی فعالیت‌های شرکت پتروشیمی لردگان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید

افتتاح بزرگترین پتروشیمی اوره آمونیاک غرب کشور پس از ۱۵ سال

در سیستم یکپارچه استاندارد، با جاری کردن اصول مدیریت استراتژیک سازمانی، مواردی نظیر ارزیابی ریسک‌های ناشی از اجرای فعالیت‌های مرتبط با محصولات، خدمات، مخاطرات ایمنی و بهداشت کارکنان، ایجاد آمادگی‌های لازم در برخورد با شرایط اضطراری، مدیریت دانش سازمانی و افزایش میزان آگاهی و اطلاع کارکنان بطور نظام یافته، بررسی جنبه زیست محیطی فعالیت‌های سازمان، تحت کنترل درآوردن، یکپارچه سازی، بروز رسانی و بهینه سازی مستندات و سوابق اجرایی، ارزیابی ادواری و دوره‌ای انطباق با اهداف و برنامه‌ها و الزامات استاندارد‌ها و سایر اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه در راستای بهبود در کلیه فرآیند‌های سازمان و در نهایت بازبینی دوره‌ای سیستم طی جلسات بازنگری مدیریت اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پیاده سازی استاندارد های بین المللی پتروشیمی لردگان شرکت کود شیمیایی اوره آمونیاک لردگان پتروشیمی لردگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۳۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج ۵ پزشک خانواده از چرخه بهداشت و درمان در جویبار

به گزارش خبرنگار مهر، طی ماه‌های گذشته انصراف پزشکان خانواده از فعالیت در این حوزه در مناطق مختلف مازندران حاشیه ساز شد واین مساله ابتدا در شهرستان چالوس در غرب مازندران مشکلاتی را برای حوزه بهداشت و درمان ایجاد کرد.

پدیده انصراف پزشکان خانواده از فعالیت در این حوزه به دلیل مشکلات فراروی نظیر افزایش هزینه‌های فراروی و تأخیر در پرداخت مطالبات در مناطق مختلف از جمله مازندران به یک معضل تبدیل شده است.

در شهرستان جویبار نیز هفت نیز در سیستم پزشک خانواده فعالیت داشتند و پنج نفر امسال از فعالیت در این حوزه انصراف خود را اعلام کردند.

سیده الهام عقیلی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جویبار در گفت وگو با خبرنگار مهر از انصراف پنج پزشک خانواده شهری از فعالیت در این شهرستان خبر داد و گفت: در سیستم دولتی هفت بزشک مشغول به فعالیت بودند و در سال گذشته دو پزشک از سیستم خصوصی در شهرستان جویبار از ادامه فعالیت خود منصرف شدند.

وی با اعلام اینکه ۵ پزشک انصرافی از اول خرداد ماه از سیستم خارج می‌شوند، افزود: متأسفانه در حال حاضر تنها یک پزشک خانواده شهری دارای قرارداد با ما باقی مانده و مشکل اصلی این پزشکان بحث مطالبات آنان بوده است.

وی خاطر نشان کرد: این مشکل تنها مربوط به این شهرستان نبوده و در جلسه‌ای که با حضور معاونت دانشگاه علوم پزشکی و نماینده پزشکان خانواده شهری استان برگزار شد شرایط بحرانی شهرستان به سمع و نظر آنان رسیده است.

عقیلی با اشاره به اینکه ۲ پزشک انصرافی در سال‌جاری به دلایل مشکلات شخصی از ادامه فعالیت انصراف داده اند، گفت: سرانه پزشک خانواده شهری در سال‌جاری ۴۰ درصد افزایش داشته است اما به گفته این پزشکان با توجه به دیگر هزینه‌ها از جمله هزینه مطب و پرسنل این افزایش در آمدی برای آنان به صرفه نخواهد بود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جویبار بیان کرد: بعد از انصراف دو پزشک در سال گذشته نتوانستیم جایگزینی برای ِ آنان داشته باشیم چرا که متقاضی در این بخش وجود نداشته است و افزایش متقاضی برای دیگر پزشکان شرایط رسیدگی درمانی را سخت خواهد کرد.

کد خبر 6088272

دیگر خبرها

  • خروج ۵ پزشک خانواده از چرخه بهداشت و درمان در جویبار
  • بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر با مشارکت ذینفعان تدوین شود/ ضرورت یکپارچه‌­سازی سامانه­‌های فرهنگی آموزش عالی کشور
  • تاکید مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی
  • برپایی غرفه فرهنگی «روز زمین پاک» در پیاده‌راه امیرکبیر اراک
  • فعالیت سامانه نسخ الکترونیک بیمه سلامت پایدار شد
  • آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی شوش
  • مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟! / اعتراف مسوولان اصفهانی؛ آبی که از دریای عمان به اصفهان برسد وارد رودخانه نمی‌شود/ مدیریت یکپارچه تنها راه نجات زاینده‌رود (فیلم)
  • حضور ایران در کمیته فناوری نانو سازمان بین المللی استانداردسازی
  • شناسایی ۸۳۱ مکان پرخطر در قم
  • تکمیل زنجیره ارزش، گلوگاه «جهش تولید» در صنعت پتروشیمی است