Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید عوده زاده معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری شورای هماهنگی ترافیک شهرستان درخصوص تسهیل در تردد شهروندان و خودرو‌ها گفت: مهمترین اولویت کاری شورا حل مشکل ترافیک شهری و تسهیل در رفت و آمد است.

او افزود: کاهش بار ترافیکی خیابان اصلی، ساماندهی میادین شهر و به ویژه بازار مرکزی شهر سوسنگرد، رفع نقاط حادثه خیز برای کاهش تصادفات جاده‌ای و تسهیل در رفت و آمد، تکمیل خط کشی و علامت گذار محور‌های مواصلاتی شهرستان امری مهم و ضروری است که باید در دستورکار قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عوده زاده اظهار داشت: همچنین در جلسه شورای ترافیک مطرح و مقرر شد دستگاه‌های عضو با همکاری و هماهنگی لازم مشکلات مطرح شده را مرتفع نمایند و هر دستگاهی که نسبت به وظایف محول شده بر آن‌ها کوتاهی کند، برخورد جدی صورت خواهد گرفت، چراکه تامین همه امکانات شهری و زندگی در شهر با کمترین مشکلات حق همه شهروندان است و ما نیز به عنوان مسئول وظیفه داریم به مطالبات مردم احترام بگذاریم.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترافیک شهری تسهیل تردد شورای ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۴۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان

سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازگشایی محور هراز تردد در این محور را عادی و روان ذکر کرد و گفت: در حال حاضر ترافیک در محدوده هزارچم محور کندوان در مسیرهای رفت و برگشت سنگین است.

وی وضعیت تردد در دیگر محورهای استان را عادی و روان ذکر کرد و گفت: از نظر جوی شاهد مه گرفتگی در محدوده تونل کندوان و گدوک در سوادکوه و بارش باران در دیگر نواحی استان هستیم.

کد خبر 6086587

دیگر خبرها

  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد
  • لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • اکثر پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • اکثریت پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • تسهیل تردد معلولان در مسجد الحرام
  • لزوم حرکت به سمت سرمایه‌گذاری تخصصی/ قوانین سرمایه‌گذاری در حوزه شهری تسهیل شود
  • لزوم هدفگذاری و تدوین برنامه جامع اشتغال در دشت آزادگان
  • تسهیل تجارت و تردد در پایانه های مرزی از رویکردهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است
  • ترافیک در محور هراز سنگین است