Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناجا در کرج گفت: پلیس فتا نیز در فضای مجازی با حدود ۳۰۰۰ تارنمای متخلف که ایجاد تشنج و نشر اکاذیب می‌کردند برخورد کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، فرمانده ناجا امروز یکشنبه در جریان بازدید از ستاد فرماندهی نیروی انتظامی البرز در میدان استاندارد کرج، گفت: با توجه به اینکه حافظان امنیت در کنار حافظان سلامت می توانند در پیشبرد مقابله با کرونا نقش ویژه ای داشته باشند از ابتدای شیوع این ویروس تا کنون همراه کادر درمان بوده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حسین اشتری با اشاره به فعالیت نیروی انتظامی در زمینه رعایت فاصله گذاری اجتماعی، تعطیلی اماکن و ترددها در زمان کرونا، افزود: این نهاد امنیتی گندزایی و ضدعفونی اماکن شهری را هم با پای کار آوردن تمام ظرفیت های خود پیش برده است.   وی به برخورد جدی با محتکران کشور که لوازم مورد نیاز مردم را در این شرایط اقتصادی دپو می کنند اشاره کرد و اظهار داشت: پلیس فتا نیز در فضای مجازی با حدود ۳۰۰۰ تارنمای متخلف که ایجاد تشنج و نشر اکاذیب می‌کردند برخورد کرده است.   سردار اشتری با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در کشور، تصریح کرد: با توجه به ایتکه امروز اعتیاد به یکی از معضلات بزرگ کشور مبدل شده است،  نیروی انتظامی این آمادگی  را دارد تا در صورتی که اماکنی از طرف مسئولین برای متجاهرین مشخص شود، اقدام به جمع سراسری از سطح شهرها بکند.   در ادامه تصاویری از حضور سردار اشتری در کرج را مشاهده خواهید کرد؛                

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۴۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقام از بلاگر معروف به خاطر اختلاف بر سر تبلیغات

زنی کینه‌جو برای انتقام از یک بلاگر معروف، وی را کلاهبردار معرفی کرد تا اعتبارش خدشه‌دار شود.

به گزارش ایران، سرهنگ فرشید زینلی فرمانده انتظامی مرودشت در تشریح این خبر اظهار داشت: خانمی به پلیس فتا مراجعه کرد و اظهار داشت شخصی ناشناس در فضای مجازی من را به عنوان کلاهبردار معرفی کرده و با این کار باعث بی‌اعتباری کسب و کار و ریزش اعضای فضای مجازی من شده است که رسیدگى به این پرونده ‌به‌ صورت ویژه در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

با انجام اقدامات فنی و تخصصی لازم توسط کارشناسان، هویت زن جوان در کمترین زمان ممکن شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضایی به پلیس فتا احضار شد.

رئیس پلیس شهرستان مرودشت گفت: متهم که خانمی 31 ساله است در بازجویی اولیه مدعی شد، بر سر اختلافی که با شاکی برای تبلیغات کسب و کارش داشته، اقدام به نشر اکاذیب در گروه‌های فضای مجازی کرده و قصد بی‌اعتباری وی را داشته است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم انگیزه خود را انتقام‌جویی شخصی اعلام کرد، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمه به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ «زینلی» هشدار داد: فضای مجازی جایی برای انتقام‌‌‌جویی نیست و با خاطیان برابر قانون برخورد خواهد شد. یکی از جرائم سایبری که می‌تواند آثار جبران‌ناپذیری در زندگی افراد داشته باشد؛ انتشار تصاویر خصوصی، نشر اکاذیب و توهین در فضای مجازی است که معمولاً با سهل‌انگاری خود کاربر در دسترس مجرمان سایبری می‌افتد، بنابراین؛ می‌طلبد شهروندان فضای مجازی را به عنوان محلی برای ابراز اختلافات خانوادگی و انتقام‌جویی انتخاب نکنند و مراتب را از طریق مراجع قانونی پیگیری کنند.

دیگر خبرها

  • انتقام از بلاگر معروف به خاطر اختلاف بر سر تبلیغات
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد
  • سلطان کوکائین در تهران دستگیر شد
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک
  • عملیات گاندو برای دستگیری سلطان کوکائین؛ سلطان کوکائین کیست و چطور بازداشت شد؟