Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از فارس :  حمیدرضا ایزدی با اشاره به تخلفات اقتصادی صورت گرفته در پاییز سال جاری اظهار داشت: ۶۶۲ مورد بازرسی از انبارهای موجود در این استان به عمل آمده که برای ۵۷ مورد تشکیل پرونده انجام و حدود ۶۰ میلیارد تومان جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

وی با ابراز تاسف نسبت به تخلفات صورت گرفته به جزئیات این تخلفات پرداخت و گفت: ۵۷ پرونده تخلف شامل۳۱ مورد احتکار، ۱۴ پرونده مربوط به عدم اعلام موجودی و ۱۲ مورد نیز در زمینه تخلف فروش اجباری بوده که جهت رسیدگی و صدور رای نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایزدی گفت: عمده این تخلفات مربوط به کالاهای اساسی مثل روغن خوراکی، شکر، قند، رب گوجه فرنگی، برنج بوده و تخلف در دیگر کالاها مانند: کود شیمیایی، روغن موتور، لاستیک و سیمان است.

رئیس سازمان صمت فارس با تاکید بر برخورد قانونی با متخلفان و افراد سودجو از مردم خواست در صورت مشاهده هر نوع تخلف یا احتکار آن را با سامانه ۱۲۴ سازمان صمت فارس، شماره تماس ۳۲۳۴۰۰۰۰ اتاق اصناف یا شماره سامانه ۱۳۵ اداره کل تعزیرات حکومتی استان در میان بگذارند تا در سریع ترین زمان ممکن اقدامات لازم جهت رسیدگی و برخورد قانونی صورت بگیرد.

ایزدی بیان کرد: این روزها برخی افراد سودجو اقدام به احتکار کالا در منازل مسکونی می‌کنند در این راستا نیز از مردم شریف استان تقاضا داریم که موارد را جهت تخلیه این کالاها اطلاع‌رسانی کنند.

48

کد خبر 1472498

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۴۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به پرونده تخلف رئیس اتحادیه نانوایان مشهد در دادسرا

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، در پی انتشار اخباری در فضای مجازی مبنی بر تخلف صورت گرفته در اتحادیه نانوایان مشهد به دستور دادستان مشهد، معاونت پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرا رسیدگی به این پرونده را در دستور کار خود قرار داد.

  امروز (۲۸ فروردین ماه) جلسه رسیدگی به ریاست معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم تشکیل شد.   قاضی سید هادی شریعت‌ یار پس از تشکیل جلسه و شنیدن دفاعیات متهمان گفت: نتیجه این رسیدگی به زودی اعلام خواهد شد.   برای رئیس اتحادیه نانوایان مشهد پیش از این به دلیل تخلف عرضه خارج از شبکه آرد، پرونده تعزیراتی تشکیل و میزان محکومیت وی پرداخت شده بود اما در روزهای اخیر این موضوع در فضای مجازی دوباره مطرح و مطالبه ای مبنی بر ممانعت از فعالیت افراد دارای تخلف در پست های ریاستی و مدیریتی شکل گرفته است.

دیگر خبرها

  • پرونده تخلف رئیس اتحادیه نانوایان مشهد به دادسرا رسید
  • رسیدگی به پرونده تخلف رئیس اتحادیه نانوایان مشهد در دادسرا
  • انجام بیش از ۵۳۰۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی استان همدان
  • انجام ۵۳۹۵ مورد بازرسی از واحدهای صنفی همدان
  • تشکیل ۱۲۰۰پرونده تخلف گران فروشی در گیلان
  • تشکیل ۳۸ پرونده تخلف صنفی در سبزوار
  • عدم درج قیمت بیشترین تخلف صنوف
  • ۱.۶ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در سبزوار تشکیل شد
  • تشکیل ۲۸۴۲ پرونده تخلف در طرح ویژه نظارتی نوروز
  • تداوم دست‌اندازی‌ها به چشمه مرغک رونیز استهبان اصفهان