Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار اسماعیلی، مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل با بیان اینکه این تعداد از انشعابات بیش از ۷۵ درصد از کل انشعابات شرکت گاز استان را شامل می‌شود، گفت: فرآیند نشت یابی با هدف کاهش هدر رفت گاز، کاهش آلودگی‌های زیست محیطی، افزایش کیفیت ارایه خدمات و همچنین افزایش ضریب ایمنی شبکه‌ها و تاسیسات گازرسانی با استفاده از سیستم‌ها و نرم افزار‌های دقیق نشت یابی و بر مبنای برنامه ریزی مدون انجام می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با توجه به وجود بیش از ۲۴۱ هزار انشعاب گاز طبیعی در سطح استان و نظر به گستردگی شبکه‌های گازرسانی در شهر‌ها و روستا‌های استان طی امسال تا به حال بیش از ۷۵ درصد از اهداف تعیین شده در بخش نشت یابی انشعابات محقق شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل همچنین به نشت‌یابی ۸ هزارو ۱۰۰ کیلومتر خطوط تغذیه و شبکه توزیع گاز این شرکت در طی ۹ ماهه نخست امسال اشاره کرد و گفت: در حوزه نشت یابی شبکه‌های گازرسانی در سطح استان نیز با برنامه ریزی‌های انجام گرفته و تخصیص منابع از کل شبکه‌های انتقال و توزیع گاز طبیعی به میزان بیش از ۹ هزار و ۷۸۰ کیلومتر امسال بیش از ۸ هزار و ۱۰۰ کیلومتر شبکه گازرسانی مورد نشت یابی قرار گرفته است که بر اساس اهداف تعیین شده بیش از ۸۲ درصد از شبکه‌های گازرسانی استان اردبیل نشت یابی شده است.

اسماعیلی در رابطه با فرآیند کار نشت یابی نیز افزود: پس از شناسایی موارد نشتی توسط تیم‌های نشت‌یاب، موارد نشتی و مخاطره‌آمیز در اسرع وقت به واحد بهره‌برداری اداره گازرسانی اعلام و واحد‌های مربوطه در سریع‌ترین زمان ممکن، نسبت به رفع نشتی اقدام می‌کنند.

او در پایان با تأکید بر جدی گرفتن نشت گاز، به مشترکین توصیه کرد: به منظور حصول اطمینان از عدم وجود نشت گاز، لازم است مشترکین گاز خانگی سیستم‌های لوله کشی گاز داخلی منازل خود را حداقل شش ماه یکبار با کف صابون نشت یابی کنند.

گفتنی است شرکت گاز استان اردبیل در حال حاضر به بیش از نیم میلیون مشترک شهری و روستایی در ۲۹ شهر و ۱۳۵۰ روستا خدمات ارایه می‌دهد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نشت یابی گاز طبیعی گازرسانی به روستاها زیست محیطی شرکت گاز استان استان اردبیل نشت یابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۴۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۳۱۶ هزار فقره انشعاب جدید فاضلاب در استان مرکزی واگذار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حشمت الله عباسی گفت: در سال جاری نیز نصب و واگذاری ۴ هزار فقره انشعاب دیگر در استان در دست اقدام است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی افزود: نصب انشعابات فاضلاب به تناسب پیشرفت و توسعه خطوط انتقال فاضلاب در استان مرکزی ادامه دارد.

عباسی با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۳۱۶ فقره انشعاب جدید فاضلاب در سال گذشته در این استان به مشترکان واگذار شد، گفت: شرکت آبفای استان مرکزی ۱۹۷ هزار مشترک فاضلاب را تحت پوشش خدماتی خود دارد.

کد خبر 6087408

دیگر خبرها

  • شرکت گاز کردستان 1268 واحد تولیدی و صنعتی مصوبه شورای اقتصاد را به شبکه سراسری گاز متصل کرد
  • ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی کردستان به شبکه سراسری گاز متصل شدند
  • شناسایی بیش از ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • ۳۳۱۶ هزار فقره انشعاب جدید فاضلاب در استان مرکزی واگذار شد
  • شناسایی شکستگی و ترمیم لوله انتقال آب در بندر امام خمینی
  • حدود ۹۵ هزار مشترک تازه گاز تهرانی جذب شد
  • هدر رفت ۴۸۸ لیتر در ثانیه آب شرب جلوگیری شد
  • هدررفت ۴۸۸ لیتر در ثانیه آب شرب جلوگیری شد
  • اتصال شهرهای قاین و سربیشه به شبکه فاضلاب
  • نشست زمین در خیابان میر/ ثبت ۱۲ حادثه در سال ۱۴۰۳