Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: بر اساس اعلام سازمان هواپیمایی کشور با درخواست ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا تعلیق پرواز ایرلاین‌های داخلی به انگلیس (لندن) تا ۳۰ دیماه امسال تمدید شده است. تعلیق دو هفته‌ای این پرواز‌ها امروز به پایان می‌رسید.

چهارشنبه گذشته معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری در گفتگو با تسنیم از احتمال تمدید ممنوعیت پرواز به انگلیس با توجه به شیوع ویروس جدید کرونا در این کشور خبر داده و گفته بود: با توجه به شیوع نوع انگلیسی ویروس کرونا، از اول دیماه امسال به مدت دو هفته پرواز‌ها از مبداء لندن به مقاصد داخلی کشور تعلیق شده و این تعلیق همچنان پابرجاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابوالقاسم جلالی ادمه داد: این محدودیت تا یکشنبه آینده (۱۴ دیماه) برقرار است و در صورت درخواست ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، تعلیق پرواز‌ها تمدید خواهد شد.

معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد: در صورت فروش بلیت پرواز‌های لندن در زمان محدودیت اعلام شده، دفاتر صادر کننده بلیت می‌بایست مبلغ کامل بلیت را به مسافران استرداد کنند.

منبع: فردا

کلیدواژه: تمدید تعلیق پرواز ها انگلیس سازمان هواپیمایی پرواز ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۵۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پرواز‌های فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال

سید مهدی رزاز با اشاره به اینکه تغییر‌های فیزیکی بزرگی در مجموعه فرودگاه اهواز برنامه‌ریزی و انجام داده شد گفت: بهره‌برداری از ترمینال ورودی داخلی این فرودگاه یکی از این اقدامات بوده است. 

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان ادامه داد: کانتینر «از من بپرس» برای پاسخگویی به مسافران از جانب میراث فرهنگی در محوطه فرودگاه مستقر شده است، همچنین غرفه صنایع دستی برای فروش صنایع دستی خوزستان توسط اداره در سالن گذاشته شده تا علاوه بر معرفی صنایع دستی خوزستان، در این ایام به نوعی فرودگاه را پر رنگ‌تر کنند.

به گفته او علاوه بر برنامه پرواز که روزانه توسط شرکت‌های ایران ایر، آسمان و … انجام می‌شود از شرکت آوا برای افزایش پرواز‌ها در مسیر‌های مشهد و تهران دعوت کرده‌ایم، اکنون به صورت روزانه ۲ پرواز به مشهد و ۲ پرواز به تهران توسط شرکت آوا انجام می‌شود، همچنین‌ای وان برای مسیر مشهد و تهران اضافه شد، سپهران و زاگرس هم برای مسیر مشهد وجود دارد؛ شب عید یک پرواز استانبول پلن شد و اگر ظرفیت مسافر و استقبال برای ادامه باشد، پرواز دایر خواهد بود.

رزاز ادامه داد: در ایام نوروز، روزانه بین ۴ تا ۵ هزار مسافر در فرودگاه اهواز جا به جا می‌شوند.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان گفت: تعزیرات حکومتی به طور مرتب در فرودگاه حضور پیدا می‌کنند تا بر قیمت فروش و عرضه کالا و قیمت فروش بلیط هواپیما نظارت دارند که تاکنون مشکلی وجود نداشته است.

منبع: صدا و سیما

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • سرگردانی مسافران آتا در فرودگاه امام خمینی/ هیچ‌کس پاسخگو نیست
  • آمادگی وویچک شزنی برای کاهش دستمزد به منظور تمدید قرارداد با یوونتوس
  • افزایش پرواز‌های فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • خبر مهم برای مسافران نوروزی در نیمه دوم فروردین
  • تعلیق دستور مقابله با گران فروشی بلیت هواپیما
  • لندن: باختن جنگ از پوتین غیرقابل‌تصور است
  • فرار انگلیس از شکست مقابل بلژیک در لندن/ پیروزی آلمان و فرانسه و شکست پرتغال + فیلم
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • آسانژ دادگاه تجدیدنظر را برد
  • تداوم حمایت مردم انگلیس از آرمان فلسطین