Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-23@09:53:05 GMT

طرز تهیه کوکو بادمجان خوشمزه

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۵۵۲۰۳

طرز تهیه کوکو بادمجان خوشمزه

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پارسی دی

مواد لازم کوکو بادمجان بادمجان متوسط ۴ عدد تخم مرغ ۳ عدد پیاز بزرگ ۱ عدد سیر ۱ حبه روغن مایع به اندازه کافی نمک ، فلفل سیاه و زردچوبه به اندازه کافی

دستور پخت

طرز تهیه کوکو بادمجان

ابتدا باید بادمجان را بپزید ، اگر از طعم غذاهایی که با بادمجان کبابی ( مانند میرزا قاسمی ) تهیه می شوند خوشتان می آید می توانید بادمجان ها را کباب کنید اگر این طمع را نمی پسندید بادمجان ها را پوست بگیرید و به صورت آبپز بپزید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اینکه بادمجان ها را پختید آنها را داخل یک کاسه جادار و مناسب بریزید و اجازه دهید کمی خنک شوند. در ادامه سیر و پیاز را رنده کنید و پس از اینکه با فشار دست آبشان را گرفتید به کاسه حاوی بادمجان اضافه کنید.

در ادامه مقداری نمک ، فلفل سیاه و زردچوبه به مواد اضافه کنید و آنها را با گوشتکوب به خوبی بکوبید ( یا با میکسر کمی میکس کنید ) تا بادمجان ها کاملا له شوند. در صورت تمایل می توانید بادمجان ها را هم مانند سیر و پیاز رنده کنید.

در مرحله بعدی تخم مرغ ها را در یک ظرف جداگانه بشکنید و خوب هم بزنید تا کاملا مخلوط شوند سپس به کاسه حاوی بادمجان اضافه کنید. نکته مهم در این مرحله این است که حتما اجازه دهید بادمجان ها سرد شوند سپس تخم مرغ را اضافه کنید.

پس از اینکه تخم مرغ را اضافه کردید مواد را خوب مخلوط کنید تا مایه کوکو کاملا یکدست و منسجم شود. در مرحله پایانی یک تابه مناسب روی حرارت قرار دهید و مقداری روغن داخل آن بریزید ، پس از اینکه روغن داغ شد مایه کوکو را داخل تابه بریزید.

با پشت قاشق مایه کوکو را صاف کنید و اجازه دهید یک سمت آن به طور کامل سرخ شود. پس از اینکه قسمت زیرین کوکو سرخ شد آنرا برگردانید تا سمت دیگرش نیز سرخ شود. در پایان کوکو را به همراه گوجه فرنگی، خیارشور و نان سرو کنید.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: بادمجان تخم مرغ پیاز سیر بادمجان ها اضافه کنید تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۵۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراشتگن: این صحنه مایه شرمساری فوتبال جهان بود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در بازی هفته سی و دوم لالیگا درحالی با نتیجه 3-2 از رئال مادرید شکست خورد که این بازی یک صحنه جنجالی داشت.

در جریان نیمه اول بازی، آندری لونین موفق شد توپ را از روی خط دروازه دفع کند اما بازیکنان بارسا اعتقاد داشتند که توپ از خط عبور کرده و داور گل سالم آن‌ها را نادیده گرفته است.

یکی از بازیکنانی که پس از بازی هم به این موضوع اشاره کرده، مارک آندره تراشتگن بود. این دروازه‌بان آلمانی درمورد این صحنه گفت: "هیچ توضیحی برای این صحنه ندارم. این صحنه مایع شرمساری فوتبال جهان است. در این دنیا پول‌های زیادی جابه‌جا می‌شود اما نه برای چیزهای مهم. شرم آور است که صحنه‌ای از زاویه مقابل دروازه پیدا نکردند تا گل تایید شود. این را نمی‌فهمم که چرا برای بکارگیری فناوری‌های دیگری در لیگ پول‌ وجود ندارد."

چه کسی مسئول این شکست است؟

تصمیمات بحث برانگیزی گرفته شده است.

قبول دارید که دیگر شانسی برای قهرمانی ندارید؟

ما باید روی وضعیت خودمان تمرکز کنیم. این شکست‌ها اتفاقاتی هستند که نباید برای ما اتفاق بیفتند. از یک طرف دیگر برای قهرمانی لیگ شانس نداریم و از طرف دیگر ضربه سختی بوده است.

این شکست را چطور توصیف می‌کنید؟

پیدا کردن کلمات برای بیان آن سخت است. این شکست مجموعه اتفاقات زیادی است.

دیگر خبرها

  • ببینید | ابراز عشق سرمربی پرسپولیس به دو غذای ایران؛ اولی کشک بادمجان، دومی چیست؟
  • بهترین روش سرخ کردن بادمجان با کمترین روغن (فیلم)
  • این کیک کرامبل توت فرنگی را با روشی متفاوت بپزید 
  • آموزش و طرز تهیه مرغ سوخاری ترد و خوشمزه (فیلم)
  • 4 خوراکی خوشمزه و خنک برای فصل گرم
  • تراشتگن: این صحنه مایه شرمساری فوتبال جهان بود
  • یک دسر خوشمزه و سه سوته با چهار قلم مواد
  • طرز تهیه یک غذای خوشمزه با ۸ خروس توسط آشپز چینی (فیلم)
  • طرز تهیه همبرگر مرغ خانگی؛ ساده، سریع و خوشمزه (فیلم)
  • طرز تهیه سوفله شکلاتی خوشمزه و آسان در خانه