Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمزه لو گفت: ثبت‌نام جدید طرح اقدام ملی مسکن به تعداد ۴ هزار و ٨۶٢ واحد مسکونی در شهرهای مختلف استان به زودی آغاز می‌شود.

«سیدمحسن حمزه‌لو »، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، گفت: یک هزار و ٢٧۵ واحد مسکونی به عنوان ظرفیت جدید در اراضی شهرهای بوکان، مهاباد و چایپاره شناسایی شده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی افزود: ظرفیت باقی‌مانده برای ثبت‌نام جدید در شهرهای ارومیه، خوی، پلدشت، شوط، سیه‌چشمه،  نقده، محمدیار و شاهین‌دژ در مجموع ٣ هزار و ۵٨٧ واحد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در خصوص تعیین تکلیف نهایی وضعیت ثبت نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن باید گفت که تا( ۵ دی) به کلیه متقاضیان جهت تکمیل مراحل ثبت نام و احراز هویت مهلت داده شد و در حال حاضر متقاضیانی که نسبت به پرداخت آورده اولیه اقدام نکردند از فرآیند طرح اقدام ملی حذف شدند.

این مسئول ادامه داد: طرح اقدام ملی مسکن در آذربایجان‌غربی با هدف‌گذاری احداث ٢٠ هزار و ٩٧٠ واحد مسکونی آغاز شده که تعداد متقاضیان ثبت‌نامی ۴١ هزار و ١٧۴ خانوار است. از این تعداد طی پالایش صورت گرفته، برای ۶ هزار و ٨٣١ متقاضی افتتاح حساب و ۴ هزار و ۵٩٧ متقاضی نیز آورده اولیه را پرداخت کرده‌اند.

حمزه لو اظهار کرد: تا به‌ امروز اراضی موردنیاز در ١۴ شهر آذربایجان‌غربی شامل ارومیه، خوی، چالدران، ماکو، شوط، پلدشت، بازرگان، محمدیار، نقده، اشنویه، شاهین دژ، مهاباد، تکاب و سردشت با قابلیت احداث ١٣ هزار و ۴٢٣ واحد ‌تأمین شده است.

 

 

پایان پیام/566

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن ارومیه آذربایجان غربی طرح اقدام ملی مسکن آذربایجان غربی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۵۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش مراسم شبهای قدر در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  سیمای آذربایجان غربی مراسم احیا و قرآن به سرگرفتن شبهای با فضیلت نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان را در راستای بهره مندی هر چه بیشتر مردم را از مساجد و حسینیه های مختلف ارومیه و سایر شهرهای استان و روستاها همراه با سخنرانی، پخش دعای جوشن کبیر و مداحی پخش خواهد کرد.

مراسم شب اول قدر از حسینیه ثارالله ، شب دوم قدر از مسجد لطفعلی خان و شب سوم را از مصلای امام خمینی (ره) ارومیه با سخنرانی حجت الاسلام سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه و امام جمعه ارومیه در هر سه شب، بهمراه مراسم احیاء و شب زنده داری ، قرآن به سر گرفتن مؤمنان روزه دار و قرائت دعای جوشن کبیر به تهیه کنندگی علی مولاپرست از ساعت ۲۳ بصورت زنده پوشش می دهد .

 شبکه استانی صدای آذربایجان غربی هم همین مراسم   را از طریق رادیو چی چست برای مخاطبان خود بصورت زنده پخش خواهد کرد .

دیگر خبرها

  • بازدید فرماندار شهرستان ارومیه از طرحهای های در دست اقدام در روستای بادکی
  • پوشش مراسم شبهای قدر در آذربایجان غربی
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته
  • بارش‌های نیمه اول سال آبی در آذربایجان‌غربی به ۲۵۲ میلی‌متر رسید
  • حال خوب دریاچه ارومیه عیدانه ای به مسافران
  • ۱۸۰ واحد مسکن ملی دماوند خرداد ماه تحویل متقاضیان می شود
  • ۱۸۰ واحد مسکن ملی دماوند خرداد تحویل متقاضیان می شود
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • گازرسانی به بیش از ۳۰۰ مسکن مددجویان بهزیستی آذربایجان غربی
  • برگزاری ۳۳ محفل جمع خوانی قرآن کریم در آذربایجان غربی