Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور وزیر صمت، استاندار اردبی، نماینده مردم مشکین و جمعی از مدیران استانی قرارداد اشتغال ۳۰۰ نفر نیروی جوان در کارخانه کامیون سازی مشگین شهر امضا شد.

به گزارش برنا،اکبر بهنام جو در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی مشگین شهر که با حضور وزیر صمت انجام گرفت، افزود: با اضافه شدن ۳۰۰ نفر به شاغلان این واحد صنعتی نیروی انسانی فعال در کارخانه کامیون سازی به ۴۵۰ نفر می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این واحد در نظر دارد قطعات مورد نیاز خود را با همکاری قطعه سازان داخلی تولید کند و در این خصوص مقرر شد هفته آینده با حضور وزیر صمت نشستی با قطعه سازان در مرکز کشور برگزار شود.

استاندار اردبیل تصریح کرد: با توجه به اینکه سرمایه گذار این واحد بسیاری از قالب های قطعات را آماده کرده ، بیش از ۸۰ درصد قطعات مورد نیاز این واحد را در داخل کشور تامین می کند.

بهنام جو در ادامه به آغاز اکتشاف پهنه معدنی با مشارکت شرکت جلگه های آسمانی اشاره کرد و گفت: دو پهنه بزرگ معدنی در شهرستان مشگین شهر وجود دارد که در فاز اول این پهنه اکتشاف خود را آغاز می کند.

وی اظهار کرد: با اکتشاف و ایجاد کارخانجات در این پهنه حداقل ۴۰۰ نفر اشتغالزایی ایجاد می شود.

استاندار اردبیل گفت: در ادامه حضور وزیر صمت در مشگین شهر، طرح راه اندازی کارخانه ذوب آهن توسط سرمایه گذاران مطرح و مورد موافقت اولیه وزیر صمت قرار گرفت.

بهنام جو بیان کرد: با توجه به معادن خوبی که مشگین شهر دارد، باید کمک کنیم تا این سرمایه گذار به احداث این کارخانه اقدام کند.

وی به طرح لغو مجوز معادن راکد اشاره کرد و گفت: در استان اردبیل بیشتر معادن به افراد ذیصلاح داده شده و چند مورد راکد نیز تعیین تکلیف و به متقاضی دارای شرایط واگذار می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حضور وزیر صمت مشگین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۵۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه اشتغال ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم در اردستان فراهم می‌شود

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان گفت: تا سه ماه آینده با راه‌اندازی پنج واحد فرآوری معدنی جدید، زمینه اشتغال ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم در شهرستان اردستان فراهم می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، جواد حقیقت‌پور اظهار کرد: تا سه ماه آینده با راه‌اندازی پنج واحد فرآوری معدنی جدید زمینه اشتغال ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم در شهرستان اردستان فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه اردستان به دلیل قرار گرفتن روی گسل ارومیه دختر، قم- زفره دارای کانی‌زایی‌های بسیاری است و به شهرستان معادن معروف است، افزود: مس، سنگ آهن، باریت، شیل و سنگ لاشه ورقه‌ای از مهمترین ذخایر معدنی اردستان است و این شهرستان از نظر معادن در رتبه نخست استان قرار دارد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان گفت: ۱۳۱ معدن در شهرستان اردستان وجود دارد که از این تعداد ۸۰ معدن فعال و ۲۰ معدن پروانه اکتشاف و هشت معدن نیز گواهی کشف دریافت کرده‌اند.

حقیقت‌پور خاطر نشان کرد: ۱۲۰۰ نفر مستقیم و ۳۵۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم در معادن اردستان مشغول به کار هستند.

وی اولویت این اداره را تعیین وضعیت معادن غیرفعال اعلام کرد و افزود: در حال حاضر ۱۹ واحد فرآوری در شهرستان اردستان فعال است.

منبع: صداوسیما

کد خبر 739304

دیگر خبرها

  • پوچتینو: لاویا حین امضای قرارداد با چلسی مصدوم بود
  • امضای قرارداد ساخت قطعه چهام راه آهن خواف-هرات با شرکت روسی
  • اشتغال و کار آفرینی جوانان سملقانی در تولید فلنج 
  • امضای قرارداد بازسازی فرودگاه ننگرهار با ایران
  • امضای قرارداد میان طالبان و شرکت گاما
  • امضای قرارداد احداث ادامه خط آهن خواف- هرات در افغانستان
  • کیا سید؛ از طراحی تا ساخت در کارخانه اسلواکی (فیلم)
  • تقویت زیرساخت شهرک‌های صنعتی کردستان با تخصیص ۵ هزار میلیارد ریال
  • زمینه اشتغال ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم در اردستان فراهم می‌شود
  • افزایش میزان اشتغال در بخش صنعت گناباد