Web Analytics Made Easy - Statcounter

غفور قاسم پور، فرماندار کرج، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با بیان اینکه کرج مسیر اصلی تردد به استان‌های شمالی کشور است، گفت: اکثر شهرهای گیلان و مازندران هنوز در شرایط قرمز کرونایی قرار دارند؛ با توجه به اینکه کرج مسیر تردد استان‌های شمالی کشور است، این کلانشهر در امر شیوع بیماری کووید 19 آسیب پذیر به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کرج با بیان اینکه کرج نیز هنوز در شرایط نارنجی کرونایی قرار دارد، اظهار کرد: تب کرونا در مناقط مختلف کرج فروکش نکرده است و از آنجا که این ویروس مستعد جهش است، بنابر این عادی انگار بیماری به منزله بازگشت به موج قبلی محدودیت‌ها خواهد بود.

قاسم پور تصریح کرد: طبق اعلام رسمی از سوی وزارت بهداشت و درمان و قرارگاه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا کلانشهر کرج در زمره شهرهای با شرایط نارنجی قرار دارد و هنوز تب کرونا در آن فروکش نکرده است.

وی با اشاره به وضعیت قرمز استان‌های شمالی کشور، افزود: کرج یکی از مسیرهای اصلی تردد به استان‌های شمالی کشور است و ترددهای بین استانی این کلانشهرها را آسیب پذیر در معرض افزایش شیوع بیماری قرار می‌دهد.

قاسم پور با این تحلیل از شرایط ویروس را هنوز نیز مستعد جهش دانست و بیان کرد: مردم تصور نکنند که اگر در اکثر شهرهای استان شرایط زرد شده است عادی شدن سطح ابتلا به بیماری را شاهد هستیم؛ دوران گذار زمان بر است و باید مردم با رعایت شیوه نامه‌ها به پایان بخشیدن شرایط بیماری کمک کنند.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار کرج کرج استان های شمالی استان های شمالی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۵۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشانی‌ها از تردد در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند

فرماندار کاشان ضمن اشاره به بروز سیلاب در برخی مناطق کاشان، گفت: کاشانی‌ها از تردد در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند. - اخبار استانها -

حمیدرضا محمدی فشارکی در حاشیه بازدید از مسیرهای سیلاب و رودخانه‌های کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، اظهار داشت: سامانه بارشی از ظهر امروز آغاز و پیش‌بینی می‌شود تا اواسط روز آینده ادامه داشته باشد.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان در بیان هشدار به شهروندان نسبت به عدم تردد در مسیر سیل و رودخانه‌های فصلی تاکید کرد: لازم است تا مردم از مراجعه به مناطق سیل خیز و مسیر سیلاب‌ها اکیدا خودداری کنند.

وی افزود: در شهر کاشان نقاط روستایی بخش مر‌کزی خرمدشت، چالقره، خنب، جزه، دره و یزد اباد و نقاطی از شهر کاشان لتحر، بلوار امام رضا (ع)، بلوار الهیه و میدان شهیدان زارع مجرد توسط عوامل آتش‌نشانی در حال جمع‌آوری سیلاب و هدایت به سمت رودخانه‌های فصلی هستند.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان تاکید کرد: با توجه به شدت بارندگی و فعال شدن رودخانه‌های فصلی احتمال فرونشست زمین وجود دارد که لازم است مردم از تردد غیر ضرور در نقاط حادثه‌خیز خودداری کنند.

محمدی فشارکی در بیان جزئیات رخدادهای به واسطه بارش باران در شهرستان کاشان تصریح کرد: وقوع بارندگی شدید موجب آبگرفتی و وقوع سیلاب در برخی نقاط شهر و مناطق کوهستانی شده که انجام تدابیر ایمنی لازم و ضروری است.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • کاشانی‌ها از تردد در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند
  • تردد در دانشگاه شریف محدود می‌شود
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • تسهیل تردد معلولان در مسجد الحرام
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • جاده تهران - چالوس بسته شد ؛ مسافران از این مسیر تردد کنند | مسدود بودن ۱۶ جاده در کشور