Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@14:06:41 GMT

نماز جمعه پایگاه مبارزه با دشمنان و استکبار است

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۵۶۱۴۵

نماز جمعه پایگاه مبارزه با دشمنان و استکبار است

آیت الله حسینی گفت: دشمن وحشتی که از نماز جمعه دارد شاید از هیچ جایی نداشته باشد، زیرا نماز جمعه پایگاه مبارزه با دشمنان و استکبار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» ظهر امروز (14 دی ماه) در نشست اعضای ستاد نماز جمعه یاسوج ضمن تسلیت سالروز شهاد سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» و ارتحال حضرت آیت الله مصباح یزدی، اظهار کرد: یکی از اجتماع های معنوی و اخلاقی که هر جمعه شکل می گیرد، برپایی نماز جمعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اعضای ستاد نماز مرکز استان، گفت: نماز جمعه دژ مستحکمی است که با همکاری و همراهی اعضای ستاد نماز جمعه حفظ می شود.

 

وی فعالیت در ستاد نماز جمعه را ارزشمند دانست و ادامه داد: هر هفته در حدود 900 نقطه کشور اجتماع معنوی، اخلاقی، عبادی و سیاسی با یک شعار واحد برگزار می شود.

 

آیت الله حسینی خاطرنشان کرد: دشمن وحشتی که از نماز جمعه دارد شاید از هیچ جایی نداشته باشد، زیرا نماز جمعه پایگاه مبارزه با دشمنان و استکبار است.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد برگزاری نماز جمعه را برای انقلاب و نظام اسلامی ارزشمند دانست و یادآور شد: ماندگاری انقلاب نیز به همین سنگرها وابسته است.

 

وی خواستار فعالیت بیشتر ستاد نماز جمعه شد و خاطرنشان کرد: غنی سازی برنامه ها و جذب جوانان به این مکان بسیار مهم و تاثیرگذار است.

 

آیت الله حسینی کادرسازی را یک ضرورت دانست و اظهار کرد: باید فعالیت در فضای مجازی را جدی بگیریم و از فعالیت در این مکان غافل نباشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از تشریح فعالیت واحد خواهران ستاد نماز جمعه یاسوج، این اقدام ها را تحسین کرد و خواستار توجه به امنیت مصلی نماز جمعه و گسترش فعالیت ها شد.

 

 

 

 

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: کادرسازی ستاد نماز جمعه امام جمعه جوانان فضای مجازی نماز جمعه آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۶۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع «امام حسنی ها» همایش اقتدار و وحدت بی نظیر ملت ایران بود

حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب در گفت وگو با خبرنگار مهر، گفت: یکی از محاسن کلام اهل بیت ارائه آن با روش‌های جدید مثل برگزاری اجتماع امام حسنی‌ها است.

وی افزود: حضرت امام رضا (ع) در روایتی برای کسانی که نام و یاد و کلام اهل بیت علیهم السلام را احیا می‌کنند، دعای رحمت کرده و می‌فرماید: رَحِمَ اَللَّهُ عَبْداً أَحْیَا أَمْرَنَا قُلْتُ کَیْفَ یُحْیِی أَمْرَکُمْ قَالَ یَتَعَلَّمُ عُلُومَنَا وَ یُعَلِّمُهَا اَلنَّاسَ فَإِنَّ اَلنَّاسَ لَوْ عَلِمُوا مَحَاسِنَ کَلاَمِنَا لاَتَّبَعُونَا.

حسینی نسب ادامه داد: اجتماعات مربوط به اهل بیت خصوصاً مراسم‌های ولادت اهل بیت علیهم السلام مثل محفل امام حسنی‌ها یا برنامه‌های شبیه آنکه نیمه شعبان یا عید غدیر اتفاق می‌افتد معمولاً همراه با نشاط و شادی و سرور بوده و موجب نشاط اجتماعی در جامعه نیز می‌شود که دستور ائمه معصومین هم همین است.

حسینی نسب افزود: از طرفی در حالی که دشمنان اسلام و انقلاب در بخشی از جنگ ترکیبی القا می‌کنند که مردم از اعتقادات خود دست برداشتند یا اعتقادات مردم ضعیف شده اما همین اجتماعات مردمی نشانه اعتقاد و دینداری مردم است.

وی ادامه داد: نشانه این است که مردم دیندار هستند و دین و ارزشها را دوست دارند. اهل معنویت و به دنبال ارتقای معنویت هستند همانطور که در همین اجتماع بزرگترین سفره افطاری هم پهن شد.

امام جمعه سلطانیه گفت: همچنین این گردهمایی‌ها و اجتماعات باشکوه هم برای داخل و هم خارج کشور نمایش اقتدار، همدلی، اتحاد و وحدت بی نظیر اقشار مختلف ملت ایران است در حالی که یکی از نقاط اصلی طراحی دشمنان ایران اسلامی هدف قرار دادن اتحاد و انسجام ملی و دو قطبی سازی در جامعه ایران است ولی در این گونه اجتماعات حس همراهی و عطوفت و اتحاد به دنیا صادر می‌کند.

حسینی نسب افزود: نکته دیگر این است اینگونه اجتماعات نشان می‌دهد مردم همه کاره هستند و می‌توانند با تمسک به اصل ولایت مانور همدلی را به نمایش بگذارند و ناهنجاری‌ها به هنجار و ارزش تبدیل کنند و به نظرم در مساله بی حجابی و بدحجابی اجتماعات اینچنینی می‌تواند بخشی از راهکار باشد.

وی افزود: نکته تکمیلی اینکه وقتی در جامعه ناهنجاری‌هایی ایجاد می‌شود و دشمن هم موج سواری می‌کند عده‌ای به خود یا دیگران القا می‌کنند همه مردم یا جامعه اینگونه شده ولی وقتی یک محفل و اجتماعی با نام اهل بیت شکل می‌گیرد همه چیز تغییر می کندو

حسینی نسب افزود: مردم با حفظ ارزشها و بانوان با حجاب اسلامی و با پرچم‌های ایران و فلسطین و تصاویر از شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم و شهدای غزه اجتماع می‌کنند، تبلیغات روانی دشمنان رنگ می بازد و پیام پایبندی به ارزشها و آرمانهای اسلام و انقلاب اسلامی به جهان مخابره می‌شود.

حقیقتاً جای اینگونه برنامه‌ها در کشور خالی بوده و باید تداوم پیدا کند ولی نباید محدود به تهران شود بلکه در مراکز استان‌ها و حتی شهرستانها نیز با حمایت نهادهای فرهنگی باید ادامه یابد.

کد خبر 6064049

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام و المسلمین میردامادی
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله طباطبایی
  • اجتماع «امام حسنی ها» همایش اقتدار و وحدت بی نظیر ملت ایران بود
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • هنرمندان در قرارگاه فرهنگی شهر فعالیت داشته باشند
  • تحقق شعار سال نیازمند تقویت ارتباط مردم و مسئولان
  • گستردن سفره‌های افطاری علوی در شهرستان مرند
  • تظاهرات جمعه خشم بعد از نماز جمعه۱۰فروردین درورامین برگزار می شود
  • آینده صدیقی به عنوان امام جمعه چیست؟