Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-25@21:02:38 GMT

کتک‌کاری مرگبار برای تبانی در فوتبال!

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۵۶۳۸۸

کتک‌کاری مرگبار برای تبانی در فوتبال!

ساندور ماتزولا، اسطوره باشگاه اینتر که تمام دوران حرفه‌ای‌اش در تیم فوتبال اینتر عضویت داشت، در گفت‌وگو با روزنامه ایتالیایی «لیبرو» چاپ میلان گفت: بدترین گناهی که یک فوتبالیست می‌تواند مرتکب شود، تبانی برای تعیین نتیجه یک بازی است. یک بار چنین اتفاقی افتاد و یکی از هم‌تیمی‌های من در اینتر از روی عمد دروازه خودمان را باز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی به رختکن رفتیم تا پای مرگ او را کتک زدیم. متأسفانه انجام این کار (تبانی) در آن مقطع خیلی باب بود چون فقر بیشتری وجود داشت.

ماتزولا که حالا 78 ساله است، بین سال‌های 1960 تا 1977 در اینتر عضویت داشت و در 570 مسابقه‌ای که برای نراتزوری به میدان رفت، 162 گل به ثمر رساند. این مهاجم ایتالیایی 8 قهرمانی با اینتر را تجربه کرد که از آن جمله می‌تواند به دو قهرمانی در جام یوفا و چهار قهرمانی در سری A ایتالیا اشاره کرد.

او همچنین بین سال‌های 1963 تا 1974 در تیم ملی فوتبال ایتالیا عضویت داشت و آمار 22 گل‌زده در 70 بازی را از خود برجای گذاشت.

منبع: فرارو

کلیدواژه: اینتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۶۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینزاگی با تماس‌ها از لیگ برتر بمباران شده است!

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی ۲-۱ شب گذشته مقابل میلان باعث شد اینتر با ۱۷ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم، قهرمانی‌اش در سری A را قطعی کند.

این اولین اسکودتو در دوران مربیگری اینزاگی است، اگرچه او به عنوان بازیکن در لاتزیو زیر نظر اسون گوران اریکسون به مقام قهرمانی رسیده بود.

این موضوع باعث جلب دیگر باشگاه‌های بزرگ اروپا شده است، علاوه‌بر علاقه‌هایی از سمت منچستریونایتد و لیورپول، نام اینزاگی در اطراف باشگاه‌های بایرن مونیخ و بارسلونا هم شنیده شده است.

جانکارلو اینزاگی، پدر این مربی، در گفت‌وگو با TMW گفت: «روز گذشته دیدم که او با تماس‌های خارجی بمباران شد. باشگاه‌های زیادی او را می‌خواهند، به‌خصوص باشگاه‌های انگلیسی، اما فکر و قلب او با اینتر است.

اینتر باشگاهی با افراد قابل اعتماد است و آنها رابطه خوبی با ما دارند. ممکن است سیمونه تا سال‌های زیادی در اینتر بماند. وضعیت عالی است و بهتر از این نمی‌شود. علاوه‌بر این، اگر اکنون کسی بخواهد او را به خدمت بگیرد، هزینه گزافی برای آنها خواهد داشت!»

دیگر خبرها

  • رقص و شادمانی بازیکنان اینتر پس از قهرمانی در سری آ / فیلم
  • قهرمانی اینتر در سری آ؛ مسیر نراتزوری در راه کسب ستاره دوم / فیلم
  • چشمک ستاره دوم به آبی‌ها
  • اینزاگی با تماس‌ها از لیگ برتر بمباران شده است!
  • انتقال طارمی به اینتر نهایی شد
  • تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر
  • تیزر زیبای باشگاه اینتر پس از قهرمانی در سری آ و ثبت ستاره دوم / فیلم
  • سیمونه اینزاگی پس از فتح اسکودتو: کاری باورنکردنی انجام دادیم
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد
  • اینتر با قهرمانی در سری آ به ستاره دوم رسید