Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل اسبق استقلال گفت: آن‌هایی که اجازه ندادند استراماچونی در استقلال بماند، بدخواهان بودند و دیدید که خود من وقتی آمدم وعده کردم که این مربی برمی‌گردانم، اما وقتی نتوانستم این کار را انجام بدهم، کار را رها کردم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل اسبق استقلال اظهار داشت: متأسفانه با رفتارهای ناجوانمردانه‌ای استراماچونی را از استقلال گرفتند و نگذاشتند تیم ما نفس بکشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: آنهایی که اجازه ندادند استراماچونی در استقلال بماند، بدخواهان بودند و دیدید که خود من وقتی آمدم وعده کردم که این مربی برمی‌گردانم، اما وقتی نتوانستم این کار را انجام بدهم، کار را رها کردم. امیدوارم این قوانین من درآوردی هر چه سریع‌تر به پایان برسد و مربیان خارجی هم بتوانند به فوتبال کشور برگردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: علی فتح الله زاده استراماچونی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۶۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بالغ بر ۹ هزار نوبت بازرسی بهداشتی از مرکز عرضه فرآورده‌های خام دامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دکتر خلیل زاه مدیر کل دامپزشکی استان در تشریح اقدامات انجام شده در طرح نظارت‌های بهداشتی ویژه ایام و نوروز و ماه مبارک رمضان گفت: طرح مذکور از ۲۳ اسفندماه سال قبل شروع و تا پایان ماه مبارک رمضان، در سطح استان به اجرا گذارده شد
وی افزود: در اجرای این طرح ۹ هزار ۳۴۰ نوبت بازدید و نظارت بهداشتی بر مراحل مختلف تولید، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی، اعم از رستوران‌های بین‌راهی و درون شهری، سردخانه‌های مواد پروتئینی، مراکز تولید، نگهداری و عرضه انواع گوشت سفید و قرمز، آشپزخانه‌ها، هتل‌ها و مهمانسراها، بیمارستان‌ها و ... توسط ۱۲۰ نفر ناظرین بهداشتی دامپزشکی در قالب ۸۰ اکیپ بازرسی بهداشتی دامپزشکی در دو شیفت کاری در سطح استان آذربایجان صورت گرفت.
وی تصریح کرد: در نتیجه این بازرسی‌ها بالغ بر ۱۱ تن انواع فرآورده خام دامی غیر بهداشتی و غیر قابل مصرف توسط بازرسین بهداشتی دامپزشکی ضبط و از چرخه مصرف خارج شد و تعداد ۹۶ مرکز عرضه متخلف نیز به مراجع قضایی معرفی و تعداد ۴ مرکز متخلف نیز پلمپ گردید. 
مدیر کل دامپزشکی استان در پایان اعلام کرد: با توجه به اتمام طرح تشدید نظارت، بازدید‌های پی در پی توسط بازرسان دامپزشکی از این مراکز ادامه دارد و از شهروندان محترم درخواست نمود در هنگام خرید فرآورده‌های خام دامی به برچسب مشخصات (تاریخ تولید و انقضاء) و مهر دامپزشکی دقت نمایند و هر گونه تخلف بهداشتی در مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی را از طریق تماس با سامانه اطلاع‌رسانی ۱۵۱۲ اداره کل دامپزشکی استان جهت پیگیری کارشناسان دامپزشکی اطلاع رسانی کنند.

دیگر خبرها

  • چرا آسیاب به نوبت؟ | وقتی آسیابان‌های تهران بیکار شدند
  • انجام بالغ بر ۹ هزار نوبت بازرسی بهداشتی از مرکز عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • مظفری‌ زاده: خمز نگران شده و می‌خواهد کنار خانواده اش باشد/ آلوز فردا در تمرین حاضر می‌شود
  • انجام بیش از ۲۲۰ میلیون نوبت واکسیناسیون طیور در خوزستان
  • شعرهایی برای عملیات «وعده صادق»
  • مدیرعامل پیشین استقلال: موشک های ایران نشان داد که گنبد آهنین، پوشالی است
  • نصیرزاده: خمز سال بعد هم می‌ماند
  • نخستین پرستار قربانی کرونا به روایت مادرش
  • لشگری: مربی نیستم که به خاطر المپیک تن به هر چیزی بدهم
  • مظفری‌زاده: خمس تا پایان فصل در تراکتور می‌ماند