Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان دیدار نهایی مسابقات چهارجانبه جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی امروز بین دو تیم الوند همدان و رسانه ورزش برگزار شد که  نهایت تیم الونددر ضربات پنالتی موفق شد حریف خود را شکست دهد و عنوان قهرمانی این رقابتها را از آن خود کند و تیم رسانه ورزش در جایگاه دوم قرار گرفت و پیشکسوتان بهار و لالجین  سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم اختتام و اهدا جوائز این رقابت درورزشگاه سردار شهید سلیمانی شهر بهار برگزار  و به تیم های برتر هدایایی اهدا شد.

 این رقابت به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور ۴ تیم الوند همدان؛ رسانه ورزش؛ پیشکسوتان بهار و لالجین به مدت سه روز به میزبانی بهار برگزار شد.

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: الوند همدان جام شهید سلیمانی شهرستان بهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۶۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفت مسابقه ملی مهارت در همدان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ وهب مختاران افزود: مسابقات مهارت آزاد در رشته پیرایش مردانه، طبخ غذا‌های سنتی و مدرن با طعم سیر و همچنین طبخ غذا‌های دریایی (آبزیان) سال گذشته برگزار شد.

او با بیان اینکه مسابقات مهارت ویژه زندانیان نیز در ۲ مرحله شهرستانی و استانی برگزار شد، از برگزاری مسابقات کشوری مهارت آزاد ویژه عموم و اقشار اتباع کارگران خبر داد.

مختاران گفت: همه ساله مسابقات ملی مهارت در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود که سال گذشته بیست و یکمین مرحله برای سنین زیر ۲۱ سال به اجرا درآمد.

او افزود: در مرحله شهرستانی بیست و یکمین المپیاد ملی مهارت ۷۶ نفر در ۲۶ رشته به رقابت پرداختند که ۱۵ نفر برای رقابت‌های کشوری انتخاب شدند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای همدان تصریح کرد: هفت نفر از این افراد در رشته‌های صافکاری خودرو، تاسیسات الکتریکی، تراش سی. ان. سی، نقاشی خودرو، آرایشگر مردانه و فناوری اتومبیل موفق به دریافت مدال شدند.

مختاران گفت: مسابقات آزاد مهارت نیرو‌های مسلح سال گذشته در ۲ مرحله شهرستانی و استانی برگزار شد.

او با بیان اینکه در مسابقات مهارت آزاد هیچگونه محدویت سنی نداریم گفت: مسابقات ملی مهارت در راستای شناسایی و معرفی نخبگان مهارتی با حضور نخبگان و استعداد‌های برتر زیر ۲۱ سال دارای مهارت انجام می‌شود و مدال آوران کشوری به رقابت‌های جهانی راه می‌یابند.

دیگر خبرها

  • فریدونکنار؛ میزبان مرحله استانی جام شهید عجمیان
  • سرمایه‌گذاری در ورزش باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود
  • دورهمی بزرگان فوتبال ایران در کمپ تیم ملی
  • ارتقای سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور به یک متر مربع تا پایان برنامه هفتم
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور دو و نیم برابر می شود
  • تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور در برنامه هفتم یک متر مربع تعیین شده است
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • تیم شهید رستمی قهرمان مسابقات فوتسال ماه رمضان اسلامشهر آق گل
  • هفت مسابقه ملی مهارت در همدان برگزار شد