Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - پروژه اجرای سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) از تابستان در پتروشیمی لردگان آغاز شده است و تا پایان امسال به نتیجه می‌رسد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت کود شیمیایی اوره آمونیاک لردگان، در همین راستا استانداردهای بین‌المللی سیستم مدیریت کیفیت (ایزو 9001)، مدیریت محیط زیست (ایزو 14001) و ایمنی و بهداشت شغلی (ایزو 45001) در پتروشیمی لردگان در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این کار با هدف استقرار سیستم مدیریت کیفیت، شناسایی و پایش فرآیندها، مدیریت صحیح استانداردها و با توجه به تنوع امور و گستردگی فعالیت‌های شرکت پتروشیمی لردگان انجام می‌شود.
در سیستم یکپارچه استاندارد، با جاری کردن اصول مدیریت راهبردی سازمان، مواردی نظیر ارزیابی ریسک‌های ناشی از اجرای فعالیت‌های مرتبط با محصولات، خدمات، مخاطرات ایمنی و بهداشت کارکنان، ایجاد آمادگی‌های لازم در برخورد با شرایط اضطراری، مدیریت دانش سازمانی و افزایش میزان آگاهی و اطلاع کارکنان به‌طور نظام‌یافته، بررسی جنبه زیست‌محیطی فعالیت‌های سازمان، تحت کنترل درآوردن، یکپارچه‌سازی، به‌روزرسانی و بهینه‌سازی مستندات و سوابق اجرایی، ارزیابی ادواری و دوره‌ای انطباق با اهداف و برنامه‌ها و الزام‌های استانداردها و سایر اقدام‌های اصلاحی و پیشگیرانه در راستای بهبود در همه فرآیندهای سازمان و در نهایت بازبینی دوره‌ای سیستم در جلسات بازنگری مدیریت اجرا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پتروشیمی لردگان سیستم مدیریت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۶۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ساماندهی و یکپارچه سازی اراضی کشاورزی اعلام وصول شد

طرح ساماندهی و یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی و تعیین و تکلیف آن پس از فوت مالک در صحن علنی مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد رشیدی در نشست علنی روز سه‌شنبه - ۲۸ فروردین - مجلس شورای اسلامی، اعلام وصول طرح ساماندهی و یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی و تعیین و تکلیف آن پس از فوت مالک در قالب اصل ۸۵ قانون اساسی را قرائت کرد.

به گزارش ایمنا، طبق این طرح کارشناسان دفتر یکپارچگی و بهره‌وری اراضی سازمان برای مناطق پایلوت این طرح در استان‌ها معرفی و در منطقه حاضر می‌شوند و جلساتی را با کشاورزان و بهره‌برداران برگزار و شرایط هر منطقه را ارزیابی می‌کنند تا نوع پروژه برای هر منطقه مشخص شود و با بررسی دقیق منطقه بهترین نوع نظام بهره‌برداری در آن پایلوت را معرفی کنند.

همچنین شیوه‌نامه اجرایی یکپارچه‌سازی و تجمیع اراضی کشاورزی باید اصلاح و به‌روزرسانی شده و تعداد قطعات، مساحت قطعات، نوع منبع آب، نوع سند و نظام فعلی بهره‌برداری در آن مشخص شود تا کارگروه شهرستان بتواند براساس آن بهترین نوع اجرای پروژه را مشخص کند.

کد خبر 745120

دیگر خبرها

  • پلمب ۸۰ گاراژ جمع‌آوری زباله در شهر قم /برخی گاراژدارها از زباله گردها سوءاستفاده می‌کنند
  • افزایش بهره‌وری با تجمیع و یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی
  • اجرای ۳۰ پروژه بازآفرینی شهری در شهرکرد
  • تجمیع و یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی باعث افزایش بهره‌وری می‌شود
  • واکنش وزارت ورزش به شایعات پتروشیمی و بانکی
  • اجرای فرایند مدیریت سبز در ادارات اصفهان توسط سازمان پسماند شهرداری
  • جزئیات پیاده روسازی در تهران | در این دو سال چقدر پیاده رو مناطق مناسب سازی شده‌اند؟
  • موسیقی ایران مدیریت یکپارچه می‌خواهد/ مرثیه‌ای برای موسیقی دهه ۶۰
  • ۴۰ هزار تغییر کاربری غیرمجاز قلع و قمع شد
  • طرح ساماندهی و یکپارچه سازی اراضی کشاورزی اعلام وصول شد