Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آذر صفایی نیا روز یکشنبه در آیین بزرگداشت یکمین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی در جمع اهالی ورزش کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: شخصیت حقیقی شهید سردار قاسم سلیمانی متبلور از جایگاه حقوقی ایشان است. 

وی افزود: شخصیت و جایگاه شهید سردار قاسم سلیمانی انعکاس بین المللی داشت و ایشان دارای توان، تجربه و تخصص فوق العاده نظامی بوده و جزو فرماندهان نظامی مطرح دنیا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برخی از مهمترین ابعاد شخصیت حقیقی شهید سردار قاسم سلیمانی شامل ذوب بودن در ولایت فقیه، دلدادگی به کشور و ملت ایران، قرار داشتن در خط مقدم خدمت به مردم کشور هنگام بروز مسائل، مشکلات و رویدادهای مختلف و کار کردن برای جلب رضایت خداوند بود. 

صفایی نیا عنوان کرد: همین امور موجب شد که محبت شهید سردار قاسم سلیمانی در قلب ملت ایران و مردم کشورهای اسلامی رخنه کرده و یاد و نام ایشان هرگز فراموش نشود. 

وی ابراز داشت: آیین تشییع جنازه شهید سردار قاسم سلیمانی در سطح جهانی و عشق و ارادت مردم به ایشان نیز فرامرزی بود. 

صفایی نیا گفت: شهید سردار قاسم سلیمانی در کنار دیگر رزمندگان جبهه مقاومت هیمنه پوشالی گروهک تکفیری و تروریستی داعش را درهم شکست. 

وی اظهار داشت: هر فردی تنها در حد توان و ظرفیت خود می تواند در مورد سردار شهید قاسم سلیمانی سخن بگوید. 

رییس ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: شهید سردار قاسم سلیمانی فرزند انقلاب، شاگرد امام راحل و رهبر معظم انقلاب، مالک اشتر زمان و محبوب دلها بود. 

سرهنگ جمشید ارسلان جو اظهار داشت: بهترین تعابیر در مورد شهید سردار قاسم سلیمانی از سوی رهبر معظم انقلاب بیان شده است. 

وی افزود: مکتب شهید سردار قاسم سلیمانی ذیل مکتب اسلام و امام راحل بوده و بازتولید اندیشه های ناب رهبر معظم انقلاب است. 

رییس ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: چهار رکن اصلی در شخصیت شهید سردار قاسم سلیمانی شامل ولایتمداری، اخلاص، مقاومت و ایستادگی و فروتنی نسبت به ضعیفان بوده است. 

سرهنگ ارسلان جو عنوان کرد: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب شهید سردار قاسم سلیمانی شجاعت و تدبیر را با هم داشت. 

وی ابراز داشت: شهید سردار قاسم سلیمانی دارای ثبات شخصیت، نرم افزار مقاومت در منطقه و مصداق نهراسیدن از دشمنان بود. 

رییس ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: بخش عمده ای از خدمات و اقدام های مهم و ارزنده شهید سردار قاسم سلیمانی با وجود گذشت یک سال از شهادت ایشان هنوز و بنا به دلایلی برای ملت ایران بیان نشده است. 

سرهنگ ارسلان جو اظهار داشت: هیچ فردی توان توصیف شخصیت شهید سردار قاسم سلیمانی را ندارد. 

وی افزود: تجربه ثابت کرده که هزینه سازش به مراتب بیشتر از هزینه مقاومت است و باید خاکریز دفاعی کشور را تا کنار مرزهای رژیم صهیونیستی بُرد. 

رییس ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ایران جنگ طلب نیست اما مقابل گروهک تکفیری و تروریستی داعش و در دوران هشت سال دفاع مقدس ایستاد و از خود دفاع کرد.  

سرهنگ ارسلان جو عنوان کرد: داعش مولود نحس آمریکا و رژیم صهیونیستی است و چنانچه ایران در کشورهای عراق و سوریه با آن نمی جنگید باید در مرزهای خود مقابلش می ایستاد.  

وی ابراز داشت: ایران به برکت نظام، انقلاب، رهبری، خون شهدا و همت جوانان تاکنون بارها سیلی محکمی به آمریکا زده و هیمنه پوشالی آن را درهم شکسته است. 

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: این آیین برای پاسداشت یاد و نام شهید سردار قاسم سلیمانی برگزار شده است. 

سید محمدتقی علوی اظهار داشت: سازمان بسیج ورزشکاران سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری این آیین با اداره کل ورزش و جوانان استان همکاری و مشارکت داشته است. 

جمعی از ورزشکاران، متولیان حوزه ورزش، رؤسای هیأت های ورزشی و مسئولان سازمان های مردم نهاد کهگیلویه و بویراحمد در این آیین حضور داشتند. 

مجموعه ورزشی دوومیدانی شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد در این آیین به نام شهید سردار قاسم سلیمانی نامگذاری شد. 

سردار قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس از فرماندهان جبهه مقاومت بامداد جمعه ۱۳ دی ‌ماه ۱۳۹۸ در یک عملیات تروریستی و با شلیک موشک از پهپادهای وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) به دستور دونالد ترامپ رییس جمهور این کشور در نزدیکی فرودگاه بین المللی بغداد ترور و به شهادت رسید. 

افزون بر ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.

برچسب‌ها کهگیلویه وبویراحمد شهید وزارت ورزش و جوانان یاسوج قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد شهید وزارت ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد شهید وزارت ورزش و جوانان یاسوج قاسم سلیمانی اخبار کنکور شهید سردار قاسم سلیمانی سردار قاسم سلیمانی رهبر معظم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۶۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: این نشست با حضور نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم و نمایندگان ادوار گذشته و همچنین شخصیت‌های سیاسی فعال در حوزه جبهه مقاومت مانند سخنگوی وزارت خارجه (به نیابت از وزیر امور خارجه کشور)، سفیر جنبش حماس در ایران، دبیرکل کنفرانس بین‌المللی فلسطین و اعضای موسس مجمع برگزار شد.

میرتاج الدینی افزود: این مجمع بنا دارد با مشارکت و حضور نمایندگان مجالس کشورهای سراسر جهان به‌عنوان صدای ملت‌ها با تداوم راه پرافتخار شهید بین‌الملل سردار قاسم سلیمانی در راستای حمایت از مستضعفان جهان و دفاع از حقوق ملت‌ها، با ایجاد همبستگی و همکاری نمایندگان مجالس کشورها در مسیر دیپلماتیک، به حمایت از جبهه مقاومت بخصوص حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مقابله با رژیم صهیونیست اشغالگر قدس بپردازد.

 

دیگر خبرها

  • سردار اشتری: شهید حجازی از بازوان اصلی محور مقاومت بود
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • یگانی از ارتش در کهگیلویه و بویراحمد مستقر شود
  • اجلاسیه ۲٠۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران آغاز شد
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان