Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی ظهر یکشنبه در دیدار با مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان به میزبانی دفتر خود با اشاره به اینکه آب و انرژی از عوامل حیاتی برای ایجاد توسعه در منطقه و بقای زندگی محسوب می‌شود، اظهار داشت: برای جلوگیری از کمبود آب و انرژی مشترکان خانگی و تولیدکنندگان باید نسبت به صرفه‌جویی و مدیریت مصرف اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه در ایام زمستان مصرف گاز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، تصریح کرد: عموم مردم می‌توانند با کاهش میزان مصرف و مدیریت آن برای توزیع انرژی در سراسر نقاط استان سهیم باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به اینکه مسئولان باید نسبت به جلوگیری از هدر رفت این منابع با حساسیت بیشتری عمل کنند، خاطرنشان کرد: انرژی پاک گاز جزو سرمایه‌های مهم کشور محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان نیز در این دیدار اظهار داشت: گازرسانی به مناطق محروم ازجمله رویکردهای مهم این شرکت در اجرای پروژه‌های عمرانی است.

علیرضا اعوانی با تأکید بر اینکه ۱۰۰ درصد جمعیت شهری از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، گفت: ۹۱ درصد مناطق روستایی استان سمنان نیز گازرسانی شده است.

کد خبر 5113052

منبع: مهر

کلیدواژه: مصرف گاز مدیریت مصرف انرژی قاسم سلیمانی ویروس کرونا اولین سالگرد شهادت حاج قاسم آیت الله مصباح یزدی شیراز آمار کرونا کرمانشاه بوشهر آلودگی هوا جبهه مقاومت عکس استانها گرگان شهرستان کرج شیوع کرونا استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۷۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  به گفته شنوایی مدیریت امور شعب خیریه آبشار عاطفه‌های استان سمنان به ۱۱۰ نوعروس استان جهیزیه داده شد.
وی گفت: ارزش جهیزیه اهدایی به هر نو عروس ۵۰ میلیون تومان است.
به گفته وی ، به مناسبت سفر رئیس جمهور به استان سمنان ،  ۵ میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان جهیزیه به نوعروسان استان تحویل داده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اسلامی: ارزش سوخت فسیلی صرفه‌جویی شده در نیروگاه بوشهر ۸ میلیارد دلار است
  • صرفه جویی ارزی ۳۷ میلیون دلاری با بومی سازی کود سیاه
  • صرفه‌جویی ۲۵۰ مگاواتی برق در شیراز با نصب کنتور‌های هوشمند
  • ۵۰ درصد برق کشور در واحدهای صنعتی مصرف می‌شود
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در سمنان
  • صرفه‌جویی ۱۵۲ میلیون دلاری در پرداخت یارانه سوخت با اسقاط خودروهای فرسوده در سال ۱۴۰۲
  • ۲ هزار مترمکعب آب در ابرکوه صرفه‌جویی شد
  • صرفه جویی بیش از ۲ هزار متر مکعب آب در شهرستان ابرکوه
  • صرفه جویی بیش از ۲ هزار متر مکعبی آب در شهرستان ابرکوه
  • صرفه جویی در بورس انرژی قیمت پیدا می‌کند