Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار ابراهیم قربان‌زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر قاچاق محموله مواد افیونی از استان های جنوبی کشور به خراسان رضوی با قصد انتقال به استانهای مرکزی دستور لازم برای پیگیری سریع موضوع صادر شد. 
وی اضافه کرد: ماموران انتظامی شهرستان رشتخوار در این عملیات ضربتی پس از کنترل و مراقبتهای پوششی خودروی کامیونت، آن را توقیف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: این محموله مواد مخدر در دستگاه بخار داخل بار این خودرو جاسازی شده بود و در بازرسی از این خودرو ۲۲۱ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و ۴۴کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش کشف و یک متهم دستگیر شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

 هشتم دی ماه جاری نیز افزون بر ۵۰۰ کیلوگرم ماده افیونی تریاک در جریان عملیات ضربتی پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان پیش از توزیع در مشهد کشف و ضبط شد.

برچسب‌ها مشهد مواد مخدر رشتخوار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد مواد مخدر رشتخوار مشهد مواد مخدر رشتخوار اخبار کنکور مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۸۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف تریاک در مرز سراوان

  سردار رضا شجاعی  گفت: مرزبانان هنگ مرزی سروان با کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر از مناطق مرزی به عمق کشور در حوزه استحفاظی این شهرستان دست یافتند.

 وی افزود: در پی کسب این خبر چند تیم پوششی و عملیاتی وارد عمل شدند و با کنترل نامحسوس محل عبور قاچاقچیان، خودروی متعلق به اعضای این باند را در حال جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر در یکی از مسیرهای فرعی شناسایی و تحت نظر گرفتند.

سردار شجاعی اظهار کرد: سوداگران مرگ که قصد داشتند در فرصتی مناسب، مواد مخدر را از نقطه صفر مرزی به داخل کشور منتقل کنند طی عملیاتی ضربتی و غافگیرانه مرزداران علیه قاچاقچیان، موفق شدند خودروی آنها را توقیف کنند.

 فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مرزبانان جان بر کف در این عملیات ضمن توقیف یک دستگاه خودرو، دو قبضه سلاح، مقدار  ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر شامل؛  ۲۹۸ کیلوگرم تریاک و ۲ کیلوگرم هروئین را کشف کردند.

 وی در پایان  ضمن تقدیر و تشکر از همکاری نهادهای امنیتی ابراز امیدواری کرد که در آینده‌ای نزدیک با اقدامات صحیح و به موقع مجموعه مرزبانی و همکاری دستگاه‌های متولی شاهد ریشه کن شدن این بلای خانمان‌سوز در سطح کشور خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • توقیف محموله سوخت قاچاق در سمنان
  • کشف محموله ۵۱۲ کیلویی شیشه در تایباد
  • کشف تریاک در مرز سراوان
  • کشف محموله سنگین شیشه از یک دستگاه تریلی توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • کشف محموله ۵۶۶ کیلوگرمی مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • کشف محموله سنگین شیشه و هروئین از یکدستگاه تریلی در هنگ تایباد
  • کشف مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون تایباد
  • کشف ۱۹۰ کیلوگرم تریاک در فسا
  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد
  • کشف حدود۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گمرکات خراسان رضوی