Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تاکید بر اینکه بعد از شهادت حاج قاسم روح مقاومت در کالبد ملت جاودانه شد، گفت: دشمن باید بداند با تهدید و ترور و کشتار نمی توان روح مقاومت را از این کالبد جدا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» عصر امروز در وبینار علمی مکتب شهید سلیمانی با بیان این‌که سردار سلیمانی معمار ارتش بین المللى اسلامى بود، اظهار داشت: با شروع جنگ نیابتى استکبار جهانى در منطقه سردار سلیمانى با نگاه فرصت ساز خود از دل این تهدیدها، ارتش بزرگ بین الملل اسلامى را به وجود آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ادامه داد: پایان دادن به حضور شوم داعش در خاورمیانه از جلوه های فرماندهی سردار سلیمانی برای شکست استکبار بود، این سردار مجاهد با پایمردى و فرماندهى شجاعانه خود توانست نیروهاى داعش را در آستانه ورود به دروازه هاى دمشق و بغداد متوقف کند.

وی با بیان این‌که ایران هدف نهایی داعش بود، ادامه داد: داعش قرار بود بعد از تسلط بر این مناطق در نهایت به هدف اصلى خود برسند، یعنى ایران را دچار ناامنى وبى ثباتى داخلى کنند و مرزها و شهرهاى ما را به آشوب بکشند.

امام جمعه تبریز تصریح کرد: سردار شهید قاسم سلیمانى همراه با همرزمانش در قالب مدافعان حرم با این پلیدى و سیاهى، دور از مرزهاى ایران وارد جنگ شدند و تهدید داعش را از مرزهاى جمهورى اسلامى ایران دور ساختند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم سرعت بخشى به سیر تکاملى محور مقاومت را بخش دیگری اقدامات فرصت ساز سردار سلیمانی دانست و گفت: تعمیق و گسترش جغرافیاى مقاومت، تعمیق اخوت بین ملتهاى منطقه و احترام به حاکمیت ملى و تمامیت ارضى کشورها بخشی دیگر از نمایشگاه شکست آمریکا با فرماندهی سردار سلیمانی در غرب آسیا است.

وی با بیان اینکه سردار دلها نماد قدرت منطقه ای است، گفت: وظیفه داریم حاج قاسم را بعنوان یک شخصیت فرا ملی معرفی کنیم و ایشان را بعنوان یک چهره انقلابی، فرا جناحی مورد تحلیل و بررسی قرار دهیم.

امام جمعه تبریز از شهید سلیمانی بعنوان تمثیل عینی از مجموعه ارزشهای ملی، دینی و انقلابی یاد کرد و گفت: حاج قاسم نماد مقاومت برای کل مردم آزاده است و رستاخیر ملت ایران بعد از شهادت ایشان حامل پیام های بزرگ به دشمنان بود.

وی با تاکید بر اینکه بعد از شهادت حاج قاسم روح مقاومت در کالبد ملت جاودانه شد، ادامه داد: دشمن باید بداند با تهدید و ترور و کشتار نمی توان روح مقاومت را از این کالبد جدا کرد. در حقیقت حاج قاسم یک انقلابی تمام عیار بود.

پایان پیام/699

منبع: شبستان

کلیدواژه: روح مقاومت آل هاشم سردار سلیمانی روح مقاومت حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۸۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی ترور فرمانده حزب‌الله را تأیید کرد

ارتش رژیم صهیونیستی سه‌شنبه شب تأیید کرد که یکی از فرماندهان حزب الله لبنان را ترور کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه الجزیره، ارتش این رژیم مدعی شد: در حمله هوایی فرمانده یگان موشکی جبهه غربی نیروهای رضوان وابسته به حزب الله را ترور کردیم.

پیشتر رسانه‌ها گزارش دادند که یکی از فرماندهان مقاومت در انفجار خودروی شخصی اش به شهادت رسیده است.

حزب الله با تأیید کشته شدن یکی از فرماندهان خود، نام وی را «اسماعیل الباز» ملقب به ابوجعفر، اعلام کرد که در راه قدس شهید شده است.

به دنبال این اقدام رژیم صهیونیستی، حزب الله لبنان نیز در اقدامی تلافی‌جویانه، پایگاه‌های نظامی ارتش اسرائیل را موشک باران کرد.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که حزب الله تنها در روز سه‌شنبه بیش از ۱۵۰ موشک به سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده است.

پس از آن که رژیم نامشروع اسرائیل در میدان جنگ در رویارویی با حزب الله و نیروهای مقاومت فلسطین ناکام مانده و نتوانسته به اهداف خود برسد، در اقداماتی ناجوانمردانه و کور دست به ترور فرماندهان مقاومت می زند.

دیگر خبرها

  • صحنه میدان عمل و دیپلماسی ایران هماهنگ و همراه است
  • سردار سلیمانی: ایران در عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به کار گرفت
  • نعیم قاسم: ایران به همه اهداف خود در عملیات «وعده صادق» رسید
  • سردار شهید حجازی؛ از مقابله با داعش تا ترور شخصیت در سریال هالیوود
  • سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود
  • چرا نام سردار شهید حجازی در لیست ترور اسرائیل بود؟! + فیلم
  • «خدا رو شکر بین لشکر عشق هنوز قاسم سلیمانی زیاده»
  • نعیم قاسم: مقاومت به همه اهداف خود در تقابل با دشمن رسید
  • رژیم صهیونیستی یکی از فرماندهان حزب‌الله را ترور کرد
  • رژیم صهیونیستی ترور فرمانده حزب‌الله را تأیید کرد