Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام مدیرعامل در حوزه فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: قیمت بخش عمده ای از محصولات سایپا با حاشیه بازار تفاوت کمی پیدا کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجید باقری گفت: در سایپا علی رغم وجود مشکلات جدی از جمله تحریم‌های بین المللی و شیوع کرونا، با همت همه همکاران گروه، مولفه‌های جهش تولید محقق شده و روند ارائه محصولات مبین این موضوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ایفای تعهدات معوق روند بسیار خوبی دارد و اکنون برای نخستین بار 2 مورد از محصولاتی که جزو قرعه‌کشی بوده به دلیل تناسب تقاضا با عرضه، بدون انجام قرعه کشی به مشتریان واگذار خواهند شد.

قائم مقام فروش گروه خودروسازی سایپا تشریح کرد: با توجه به اینکه متقاضی برای دو محصول سایپا 151 و نیسان تک سوز آپشنال کمتر از سهمیه در نظر گرفته شده بوده، لذا تمام ثبت نام کنندگان این دو محصول بدون قرعه کشی می‌توانند تکمیل وجه نمایند.

وی افزود: در قرعه کشی های قبلی برخی از منتخبان به دلایل مختلف از خرید خودرو انصراف می‌دادند و بر همین اساس مجوزی از کمیته خودرو اخذ کردیم تا بتوانیم رزرو منتخبان را به میزان 200 درصد افزایش دهیم که این اقدام با هدف عدالت در توزیع و تلاش برای عرضه خودرو به مصرف کننده واقعی بوده است.

باقری ابراز امیدواری کرد: با استمرار روند مناسب تولید و تحقق جهش تولید، حذف واسطه‌گری و همچنین افزایش عرضه  محصولات در آینده به سمتی برویم که افراد بتوانند مشابه این دو خودرو، بدون انجام قرعه کشی هر محصولی را که بخواهند خریداری کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۸۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشخصات ردمی 13 5G و پوکو M7 پرو 5G لو رفت

به‌ تازگی جزئیات غیررسمی پیرامون مشخصات سخت‌افزاری دو محصول اقتصادی آتی شیائومی منتشر شده است که شامل ردمی ۱۳، ۵G و پوکو M7 پرو ۵G می شود.

مشخصات احتمالی ردمی 13 5G و پوکو M7 پرو 5G

ردمی 13 5G یکی از خوش قیمت‌ترین گوشی‌های هوشمند شیائومی خواهد بود که انتظار فروش میلیونی آن می‌رود. البته احتمالاً در ابتدا خبری از عرضه جهانی این محصول نخواهد بود و تنها در بازار چین ارائه خواهد شد. با وجود انتظارات بالا، به نظر می‌رسد که شیائومی تصمیم گرفته است تا تغییرات محسوسی در نسل جدید محصول مذکور ایجاد نکند و بسیاری از مشخصات را مشابه با ردمی ۱۲ ثابت نگاه دارد. طبق گزارش‌های غیررسمی، تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲ (SM4450) وظیفه تأمین قدرت پردازشی دستگاه را بر عهده خواهد داشت که در نسل قبل هم شاهد استفاده از آن بوده‌ایم.

از دیگر جزئیات مرتبط با ردمی 13 5G می‌توان به شماره مدل داخلی N19 اشاره کرد؛ درحالی‌که شماره مدل داخلی نسل قبل نیز M19 بوده است. با درنظرگرفتن این نکته، می‌توان فهمید که خبری از عرضه جهانی این محصول نخواهد بود و تنها شاهد حضور آن در بازار چین و هند خواهیم بود. البته نسخه مخصوص به بازار هند تحت زیر برند دیگر شیائومی و با نام پوکو M۷ پرو 5G عرضه خواهد شد. از سایر مشخصات تأییدشده می‌توان به رابط کاربری پیش‌فرض هایپراواس مبتنی بر اندروید ۱۴ اشاره کرد.

گوشی ردمی 12 5G با صفحه‌نمایش ۶.۷۹ اینچی IPS و نرخ نوسازی تصویر ۹۰ هرتز عرضه شده است و در چندین پیکربندی مختلف قابل خرید است. ارزان‌ترین پیکربندی از ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد؛ درحالی‌که این مقادیر برای گران‌قیمت‌ترین مدل شامل ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم می‌شود. دوربین اصلی دوگانه با لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و لنز عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و باتری ۵ هزار میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۸ وات از دیگر مشخصات این محصول محسوب می‌شوند.

منبع: دیجیاتو

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • چرا مونتاژکاران هر شش ماه قیمت را بالا میبرند، اما خودروسازان داخلی نه
  • عرضه زمین مشارکت های مردمی را در اجرای پروژه‌های مسکونی تقویت می‌کند
  • جنجال‌ها بر سر افزایش قیمت پژو پارس؛ حق با چه کسی است؟
  • مشخصات ردمی 13 5G و پوکو M7 پرو 5G لو رفت
  • یک میلیون قطعه زمین به متقاضیان مسکن ملی در روستاها واگذار می‌شود
  • واگذاری ۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن به مردم سه روستای مشهد 
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳؛ محصول جدید سایپا در بازار چقدر ارزش دارد؟
  • قیمت محصولات سایپا چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ریزش قیمت خودرو‌های وارداتی
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۲۹ فروردین + جدول