Web Analytics Made Easy - Statcounter

رنه برادر و مدیربرنامه های سرخیو راموس یک توئیت جنجالی در حمله به مدیران رئال مادرید را ریتوئیت کرد : “یک نفر باید توضیح دهد که چرا رئال مادرید اجازه داد کاپیتان تیم و یکی از اسطوره های باشگاه در صف بازیکنان خروجی قرار گیرد”.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رنه راموس، برادر و مدیر برنامه های سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید یک توئیت جنجالی را ریتوئیت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مقطع کنونی یکی از مهم ترین نگرانی‌های هواداران رئال مادرید وضعیت قرارداد کاپیتان این تیم یعنی سرخیو راموس محسوب می‌شود. ستاره اسپانیایی تا پایان فصل با لوس بلانکوس قرارداد دارد و با آغاز سال جدید حتی می تواند با هر تیم دیگری وارد مذاکره شود.

طی ماه‌های گذشته صحبت‌های زیادی درباره تمدید قرارداد سرخیو راموس مطرح شده و در اسپانیا این باور وجود دارد که ال کاپیتانو نهایتاً در جمع کهکشانی‌ها ماندگار خواهد شد اما با نزدیک شدن به تابستان نگرانی ها در این باره افزایش می یابد. در واقع هواداران رئال مادرید اصلاً دوست ندارند که بعد از کریستیانو رونالدو یک مهره تعیین کننده دیگر را هم از دست بدهند.

در همین ارتباط رنه، برادر و مدیر برنامه های سرخیو راموس یک توئیت جنجالی را ریتوئیت کرده است؛ توییت ایت الفرود دورو، کارشناس شبکه تلویزیونی چیرینگیتو که به این شرح است:

یک نفر باید توضیح دهد که چطور و چرا به نقطه ای رسیدیم که اجازه دادید کاپیتان شما و یکی از اسطوره های باشگاه در صف بازیکنانی قرار گیرد که اکنون می توانند به صورت آزاد راهی هر باشگاه دیگری شوند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: راموس رئال مادرید سرخیو راموس رئال مادرید راموس سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید لالیگا محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران سپاهان کارلوس کی روش مهدی طارمی جام جهانی کریستیانو رونالدو رئال مادرید سرخیو راموس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۸۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید

ستاره برزیلی برای دومین ماه متوالی بهترین بازیکن تیمش شد.

طرفداری | وینیسیوس جونیور، وینگر برزیلی رئال مادرید عملکرد درخشان خود در ماه مارس را در ماه آوریل نیز تکرار کرد.

با اعلام باشگاه رئال مادرید، وینیسیوس جونیور بالاتر از سایر بازیکنان این تیم به عنوان بهترین بازیکن ماه رئال مادرید برگزیده شد. وینیسیوس جونیور در 4 بازی در ماه آوریل با پیراهن رئال مادرید، یک گل و سه پاس گل به نام خود ثبت کرد و عملکرد خوبی مقابل منچسترسیتی و بارسلونا داشت. این سومین جایزه بهترین بازیکن ماه رئال مادرید در سال 2024 برای وینیسیوس جونیور است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • الساندرو دل ‌پیرو: تشویق در برنابئو، یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • تمجید اسطوره‌های ورزش جهان از جود بلینگام: پختگی و استعداد او ما را شگفت‌زده کرده است
  • شوک به گرایی؛ حذف کاپیتان کشتی از المپیک!
  • ببینید | رئال مادرید و کوروش یغمایی؛ شادی جود بلینگام با آهنگ «گل یخ»
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو