Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریبرز کرمی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال ۲۴ نقطه پرتصادف استان اصلاح یا آشکارسازی شده است که برای سال آینده رفع و ۳۱نقطه دیگر در دستور کار قرار دارد.

کرمی گفت: این اقدامات با اعتبارات حداقلی انجام شده است و استان از این جهت رتبه اول کشور را کسب کرده و سبب کاهش تلفات جاده‌ای شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در ادامه بیان داشت: اصلاح نقاط پرتصادف، نیازمند اعتبارات بسیاری است بعلت اینکه بیشترین حوادث در نقاط پرتصادف رخ می‌دهد و در صورت اصلاح نقاط، تلفات و خسارات مالی کاهش می‌یابد.

او در پایان با اشاره به اینکه، ماهانه جلسات کمیسیون ایمنی برگزار می‌شود افزود: برنامه‌ریزی شده تمام نقاط پرتصادف در چهار یا پنج سال آینده رفع شود.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل جاده ای تصادف رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۹۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت فشار آب در برخی نقاط کازرون در ۲۶ و ۲۷ فروردین ۱۴۰۳

روابط عمومی امور آبفا شهرستان کازرون اعلام کرد: با توجه به شکستگی لوله خط انتقال آب آشامیدنی چشمه ساسان به شهر کازرون و انجام تعمیرات در روزهای يکشنبه و دوشنبه ۲۶ و ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ قسمت عمده ای از شبکه آبرسانی در سطح شهر با افت فشار آب مواجه خواهند شد. 

بر این اساس، از شهروندان درخواست می‌شود علاوه بر صرفه جویی، تمهیدات لازم را پیش بینی و آب مورد نیاز خود را از قبل ذخیره کرده و مصارف غیرضروری را به روز‌های دیگر موکول کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ◄ افزایش تصادفات رانندگی به دلیل خرابی جاده های کرمانشاه به نهاوند و همدان به اسدآباد
  • تعمیر و نصب بیش از ۱۱ هزار تابلوی اخطاری و انتظامی در جاده های مازندران
  • اصلاح ۱۵نقطۀ پرحادثه در محورهای لرستان
  • فیلم/ ایران کدام نقاط اسرائیل را مورد حمله قرار داده است؟
  • فیلم| ایران کدام نقاط اسرائیل را مورد حمله قرار داده؟
  • نگاهی به بارش باران و تگرگ در جاده مشهد - فریمان
  • حذف و اصلاح ۱۵ نقطه پر حادثه در جاده‌های لرستان
  • (ویدیو) ایران کدام نقاط اسرائیل را مورد حمله قرار داده است؟
  • شلیک پهپاد از نقاط دیگر غیر از ایران به سوی اسرائیل
  • افت فشار آب در برخی نقاط کازرون در ۲۶ و ۲۷ فروردین ۱۴۰۳