Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از تسنیم، طی چند روز گذشته شرکت عمران پردیس با ارسال پیامکی به شرح زیر  به برخی مالکان مسکن مهر به آنها اولتیماتوم داده هر چه سریع‌تر نسبت به پرداخت مبالغی بعضاً تا 31 میلیون تومان اقدام کنند؛

«احتراماً نامه مهم و فوری در خصوص آورده تکمیلی متقاضیان ثانویه (شهروندان)» در پنل شما قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفاً از بخش ورود متقاضیان (نفر اول) و یا شهروندان منوی نامه‌های شما اقدام فرمایید.

همچنین شهروندان محترم جهت آگاهی از شماره حساب مربوطه به منوی پرونده شما، بخش مشاهده املاک مهر شما، آیکن مشاهده اولین مالک واحد مراجعه فرمایید. در صورت داشتن هرگونه سؤال با شماره 72436360 تماس حاصل فرمایید.»

یکی از متقاضیان مسکن مهر دراین‌باره به تسنیم گفت: پنجشنبه گذشته پس از دریافت پیامک با مرکز ارتباطات شرکت عمران پردیس تماس گرفتم که یکی از کارشناس عنوان کرد که همه شهروندان باید یارانه 31 میلیون تومانی را پرداخت کنند.

وی ادامه داد: گفتم که بنده نفر چهارم هستم که حدود 5 سال قبل مسکن مهر کوزو را خریداری کردم، اگر یارانه‌ای هم پرداخت شده نصیب نفر اول،دوم یا سوم شده و آیا اشتباه نمی‌کنید و این پول عرصه مسکن نیست.

وی افزود:‌ خانم کارشناس گفت خیر و این یارانه دولتی است و همه باید آن را پرداخت کنند.

به گزارش تسنیم، بر اساس مجوز وزارت راه و شهرسازی در فاز 5 و 9 جدید متقاضیان ثانویه مسکن مهر باید 28 میلیون و 507 هزار تومان، فاز 8 بالغ بر 30 میلیون و 497 هزار تومان، فاز 9 قدیم 20 میلیون و 739 هزار تومان و فاز 11،  31 میلیون و 321 هزار تومان پرداخت کنند.

این مبلغ برای فاز 3،  16 میلیون و 720 هزار تومان است. متقاضیان این فاز حدود 8 سال است که واحدهای خود را دریافت کرده و در حال پرداخت اقساط هستند.

به گزارش تسنیم، بنا براعلام شرکت عمران پردیس انجام نقل و انتقال مسکن مهر، فروش اقساطی، تحویل واحد و... منوط به پرداخت مبالغ ذکر شده است.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: هزار تومان مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۹۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی لواسان و چمدان‌هایی که دیرتر به مقصد رسیدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در روز‌های گذشته برای تعدادی از مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان تهران پیامک «ذخیره‌سازی آب» ارسال شد. آنطور که وزارت نیرو اعلام کرده، این پیامک ارتباطی به قطعی و نوبت‌بندی آب در تهران ندارد. ماجرا از این قرار است که همه ساختمان‌ها براساس ابلاغیه مبحث ۱۶ قانون مقررات ملی ساختمان باید نسبت به تجهیز پمپ و مخزن اقدام کنند.

برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان. 

دادستان عمومی و انقلاب لواسانات گفته: پس از آگاهی از این اقدام متصدی این مجتمع ورزشی برکنار شد و با پایان تحقیقات پرونده برای ادامه رسیدگی برای مرجع قضائی ارسال می‌شود.

اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود. 

به گفته رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، اینترنت در هیچ کدام از حوزه‌های امتحانی نوبت اول کنکور قطع نمی‌شود. دستگاه‌های اجرایی، انتظامی، امنیتی و قضایی به صورت فعال برای برگزاری آزمون سراسری در امنیت و سلامت کامل در حال فعالیت هستند.

و چمدان‌هایی که دیرتر از صاحبانشان به مقصد رسیدند!

 این چمدان‌های بی زبان به علت بدی آب و هوا سوار هواپیما نشده بودند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی لواسان و چمدان‌هایی که دیرتر به مقصد رسیدند
  • ارسال پیامک ذخیره سازی آب برای شهروندان تهرانی | ماجرا چیست؟
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی
  • شهروندان گلستانی به پیامک های «ثبت نام طرح کمک معیشتی» توجه نکنند
  • ◄ شایعه ای در مورد افزایش تبعات پرداخت نکردن جریمه های رانندگی
  • پیامک هشدار قضایی به داوطلبان کنکور ارسال شد
  • تسهیلات ساخت انگیزه‌ای برای ورود مردم جهت تکمیل آورده‌های نهضت ملی مسکن است
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • ارسال پیامک‌های پیشگیرانه دادگستری برای ۱۲۴ هزار نفر از مردم چهارمحال و بختیاری