Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنا به ادعای نشریه ایتالیایی توتواسپورت، باشگاه یوونتوس برای پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی خود ضرب الاجل تعیین کرده است که یا به زودی قراردادش را تمدید کند و یا باید پایان فصل جدا شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال یوونتوس در یک صورت به دوران ۶ ساله حضورش در این تیم پایان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه توتواسپورت تورین نوشته است که باشگاه یوونتوس به زودی پیشنهاد جدیدی برای تمدید قرارداد پائولو دیبالا به این بازیکن آرژانتینی ارائه خواهد کرد اما اگر او تا پایان فصل از امضای قرارداد جدیدش خودداری کند، خروجش از بیانکونری در تابستان قطعی خواهد بود.

یوونتوس در تابستان به دیبالا ۱۰ میلیون یورو در فصل به عنوان حقوق پیشنهاد داد اما او حاضر به پذیرش آن نشد. گویا بازیکن سابق پالرمو می‌خواهد که یوونتوس علاوه بر این رقم، ۲ میلیون یوروی دیگر هم به عنوان پاداش برای او در نظر بگیرد تا این بازیکن آرژانتینی را در کنار ماتیس دلیخت، مدافع هلندی یووه به دومین بازیکن پردرآمد تیم پس از کریستیانو رونالدو تبدیل کند.

فابیو پاراتیچی، مدیرورزشی باشگاه یوونتوس قرار است به زودی با خورخه آنتون مدیربرنامه‌های دیبالا ملاقات و پیشنهاد جدید بانوی پیر را به او اعلام کند اما اگر این پیشنهاد تا پایان فصل پذیرفته نشود، یوونتوس پیشنهاد دیگری ارائه نخواهد کرد و جدایی دو طرف در فاصله یک سال مانده به پایان قراردادشان قطعی خواهد بود.

به موجب قرارداد فعلی، دیبالا در هر فصل ۷ میلیون یورو از یوونتوس حقوق می‌گیرد. او سال ۲۰۱۵ با قراردادی ۴۰ میلیون یورویی از پالرمو به یوونتوس پیوست و در ۲۴۰ بازی‌اش برای یووه در سری A تا کنون ۹۰ گل زده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یوونتوس پائولو دیبالا دیبالا یووه پائولو دیبالا دیبالا سری آ یوونتوس یووه باشگاه یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۹۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد قطری برای ۳ بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابت‌های فوتبال باشگاهی در کشورهای عربی به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود تا مدیران این باشگاه‌ها به فکر تقویت تیم‌های خود باشند.

به نقل از مهر از این رو بار دیگر پیشنهادهایی از سوی مدیر برنامه‌های ایرانی به دست بازیکنان شاغل در لیگ برتر فوتبال کشور رسیده است.

در این بین یکی از باشگاه‌های کشور قطر با بررسی عملکرد سه بازیکن پرسپولیس خواستار مذاکره با هر سه بازیکن شده است تا آنها را که در پایان فصل هم قراردادشان با پرسپولیس به اتمام می‌رسد را جذب کنند.

دو بازیکن ملی پوش پرسپولیس و یکی از هافبک‌های این تیم که از زمان روی کار آمدن اوسمار ویه‌را یکی از بازیکنان اصلی این تیم است پیشنهاد قطری‌ها را به پایان فصل موکول کرده‌اند تا تمرکز خود را روی بازی‌های پیش روی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی بگذارند.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه هم موضوع تمدید قرارداد آنها را به پایان فصل پس از مذاکره با اوسمار ویه‌را موکول کرده است تا تمرکز آنها در هفته‌های پایانی و در رقابت قهرمانی با استقلال تهران بر هم نخورد.

حالا باید دید بازیکنانی که پیشنهاد لیگ‌های عربی را دریافت می‌کنند با وجود مشکلات مالی که امسال تجربه کردند حاضر به تمدید خواهند شد یا فوتبال خود را به عنوان لژیونر ادامه دهند.

۲۵۷ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898619

دیگر خبرها

  • جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا
  • ستاره ۲۱ ساله یوونتوس در رادار الاتحاد
  • مروری بر ستاره‌های روی پیراهن تیم‌های ایتالیایی؛ اینتر ششمین ستاره طلایی را شکار کرد
  • خشم اتلتیکو از حرف‌های عجیب ستاره آرژانتینی
  • پیشنهاد قطری برای ۳ بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند
  • واکنش آندره آ آنیلی به ستاره دوم اینتر با اعداد رومی