Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-18@22:58:56 GMT

تعطیلی دوشنبه ادارات اراک بخاطر آلودگی هوا

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۵۹۵۱۰

تعطیلی دوشنبه ادارات اراک بخاطر آلودگی هوا

استاندار مرکزی گفت: ادارات و دستگاه های اجرایی اراک به دلیل افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و طبق مصوبه کمیته اضطرار، فردا دوشنبه ۱۵ دی تعطیل هستند.

سید علی آقازاده شامگاه یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: کارگروه کاهش آلودگی هوای اراک عصر روز جاری در نشستی فوق العاده با توجه به افزایش غلظت آلاینده‌ها که تا روزهای آتی نیز ادامه دارد، تصمیم به تعطیلی روز دوشنبه ۱۵ دی ماه گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این تعطیلی شامل دستگاهای خدمات رسان و کارخانجات نیست و مجموعه‌هایی همچون بانک‌ها،دستگاه‌های امدادی و خدماتی فعال هستند.

آقازاده اظهارداشت: فردا دوشنبه کوره‌های آجرپزی و کارگاه‌هایی که به نوعی با میزان آلایندگی ارتباط دارند، غیرفعال هستند و فعالیت‌های عمرانی در شهر اراک هم با هماهنگی شهرداری تعطیل است.

استاندار مرکزی در پاسخ به سوال ایرنا مبنی بر استمرار تعطیلی ناشی از آلودگی هوا ادامه داد: در صورت تداوم آلودگی و تصمیم کارگروه کاهش آلودگی هوا اگر مجددا قرار بر تعطیلی‌ها باشد اطلاع رسانی لازم صورت خواهد پذیرفت.
اراک یکی از هشت کلانشهر آلوده کشور است که از ابتدای امسال تاکنون ۳۴ روز کامل برای گروه‌های حساس، یک روز کامل برای همه گروه‌ها و ۲۳ روز نیز به صورت لحظه‌ای ناسالم بوده است.

لینک کوتاه: asriran.com/003Cf6

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تعطیلی اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۹۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فابیو کاناوارو: هدفم این است که روزی سرمربی ناپولی شوم

فابیو کاناوارو حاضر است بدون دریافت دستمزد، هدایت ناپولی را بر عهده بگیرد.

طرفداری | فابیو کاناوارو، مدافع سابق ایتالیا رویای خود را هدایت ناپولی عنوان می کند.

فابیو کاناوارو در مصاحبه با رادیو سری آ، امید و آرزوی خود برای قرار گرفتن روی نیمکت ناپولی، باشگاهی که فوتبال خود را از آن آغاز کرد را به اشتراک گذاشت. فابیو کاناوارو در این مورد گفت:

همیشه گفته ام که هدایت ناپولی یکی از اهداف من است. فقط بحث زمان مطرح است. می دانم که اگر این مسیر را ادامه دهم، قطعاً روزی این فرصت نصیبم خواهد شد. ناپولی تیمی است که همه دوست دارند به صورت رایگان سرمربی آن باشند. ناپولی از لحاظ کیفیت نسبت به سایر تیم ها برتری دارد. ایده حضورت روی نیمکت ناپولی در سال جاری؟ امسال این بیشتر ایده ای از سوی رسانه ها بود تا از سوی باشگاه، اما من مسیرم را ادامه می دهم. هرگز کسی چیزی را به صورت رایگان به من نداده است. من سرسخت هستم و همیشه سخت کار کردم تا چنین دستاوردهایی داشته باشم. هنوز آتشی را در وجودم احساس می کنم، این همان اشتیاقی است که مرا آرام نگه می دارد. صبر می کنیم و سپس خواهیم دید چه می شود.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • فابیو کاناوارو: هدفم این است که روزی سرمربی ناپولی شوم
  • بارش‌های بهاری در چهارمحال و بختیاری ادامه دارد
  • زلزله چند ریشتری در پرسپولیس؛ خداحافظ آقای درویش
  • تعطیلی کاخ عالی‌قاپو اصفهان در ۳۰ فروردین
  • عکس | صحنه‌ای خاص از آخرین فیلم منوچهر هادی و یکتا ناصر
  • اقدام بلاتأمل جمهوری اسلامی در صورت خطای دشمن
  • تعطیلی مدارس جنوب استان کرمان همچنان ادامه دارد
  • جزییات تعطیلی باغ گل‌های کرج
  • نصرالله به تمرین استقلال بازگشت
  • هشدارسطح قرمز آب و فاضلاب در اثر بارندگی