Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم مراسم قرعه کشی مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن قم با حضور نمایندگان دستگاه های نظارتی و استانی مرتبط برگزار و اسامی منتخبین اعلام شد.

حسن صبوری امروز در جمع خبرنگاران در قم اظهار داشت: دومین مرحله قرعه کشی طرح اقدام ملی مسکن قم با حضور نهادهای نظارتی برگزار و فرآیند اتصال متقاضیان به پروژه های اقدام ملی مسکن قم انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از مجموع سهم استان قم در فاز اول ثبت نام طرح اقدام ملی ۲۵۰۰ واحد در شهر قم و ۴۰۰ واحد در شهرهای اطراف قم مانند کهک، دستجرد، قنوات، جعفریه و....توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ساخته می شود.

صبوری افزود: در مرحله اول برای ۵ پروژه و بین ۱۹۷۶ متقاضی، قرعه کشی انجام شد و تعداد ۵۳۲ متقاضی به صورت مستقیم به پروژه ها متصل شدند.

وی تصریح کرد: قرعه کشی مرحله دوم از میان ۱۶۲۰ متقاضی که حداقل یا بیش از چهل میلیون تومان واریز وجه داشته اند انجام گرفت.

صبوری گفت: از این تعداد، یکهزار متقاضی به پروژه محله ۱۰ و تعداد ۶۲۰ متقاضی به پروژه ۲۲ هکتاری مرکز اصلی محلات پردیسان واقع در بلوار ابوطالب متصل می شوند.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان قم پیش از این و در مرحله اول قرعه کشی، ۵۳۲ متقاضی به پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون شش، ۴۸ واحدی زیتون هفت، ۴۸ واحدی زیتون هشت، ۹۲ واحدی زیتون نه و ۱۶۴ واحدی زیتون ده معرفی شده بودند.

گفتنی است اسامی منتخبین دومین مرحله قرعه کشی در پورتال اداره کل راه و شهرسازی استان قم به نشانی  www.qom.mrud.ir و کانال فضای مجازی @rahshahrkarimeh قرار گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی مسكن منطقه قم اقدام ملی مسکن قم طرح اقدام ملی قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۹۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حساب X دورتموند به حضور در نیمه‌نهایی: ما رو دست کم می‌گرفتید؟ آره؟!

زنبورها به عنوان اولین تیم، راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدند

طرفداری | در دیداری حساس از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم بوروسیا دورتموند و اتلتیکو مادرید به مصاف یکدیگر رفتند که این جدال با برتری ۲-۴ شاگردان ادین ترزیچ به پایان رسید. دورتموند با برتری ۴-۵ در مجموع دو بازی رفت و برگشت، راهی نیمه‌نهایی شد تا حریف پاری سن ژرمن در این مرحله شود.

دورتموند 4-2 اتلتیکو مادرید؛ جهنم‌ زرد، تیم سیمئونه را خاکستر کرد

در پی مشخص شدن تکلیف تیم‌های صعود کننده به یک چهارم نهایی و پیش از انجام قرعه‌کشی این مرحله، یکی از صفحات معروف فوتبالی در شبکه اجتماعی X به تمسخر بوروسیا دورتموند پرداخت و به این موضوع اشاره کرد که تمام تیم‌های حاضر در یک چهارم نهایی می‌خواهند در قرعه‌کشی به دورتموند برخورد کنند، چرا که این تیم از قدرت کمتری نسبت به سایرین برخوردار است.

پیام صفحه out of context football در شبکه اجتماعی X

پس از پیروزی برابر اتلتیکو مادرید و قطعی‌شدن حضور زنبورها در نیمه‌نهایی، حساب رسمی دورتموند در X، پیام تمسخرآمیز آن صفحه معروف را بازنشر کرد و با چند ایموجی خنده به آن واکنش نشان داد:

واکنش دورتموند

 

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • عرضه زمین مشارکت های مردمی را در اجرای پروژه‌های مسکونی تقویت می‌کند
  • یک میلیون قطعه زمین به متقاضیان مسکن ملی در روستاها واگذار می‌شود
  • حل مشکل مسکن کمک به معیشت مردم است
  • واگذاری ۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن به مردم سه روستای مشهد 
  • اجرایی شدن طرح نهضت ملی مسکن در بردسکن مستلزم مشارکت متقاضیان
  • ۴هزار واحد از پروژه‌ نهضت ملی پرند در انتظار تأمین زیرساخت
  • طرح ملی مسکن کاشان در چه مرحله‌ای است؟
  • معرفی بیش از هزار و ۲۰۰ نفر متقاضی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی در استان تهران
  • تأمین زمین ۷۵ هزار متقاضی مسکن حمایتی در خوزستان
  • واکنش حساب X دورتموند به حضور در نیمه‌نهایی: ما رو دست کم می‌گرفتید؟ آره؟!