Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس امیدوار به کم شدن محرومیت عیسی آل کثیر.

عیسی آل کثیر که تا فروردین 1400 از حضور در میادین فوتبال محروم است، می تواند زودتر دوره محرومیتش را تمام کند. باید دید تصمیم نهایی دادگاه عالی ورزش چیست.

به گزارش طرفداری؛ عیسی آل کثیر در لیگ قهرمانان آسیا در بازی با پاختاکور به دلیل خوشحالی جنجالی بعد از گلش، از سوی AFC شش ماه از حضور در مسابقات ورزشی محروم شد و تا فروردین 1400 نمی تواند در ترکیب پرسپولیس به میدان رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه گل در گزارشی عنوان کرد که پرسپولیس در آخرین لایحه ای که باید برای CAS بفرستد، امیدوار است تا محرومیت آل کثیر تعلیق شود و او دو ماه زودتر بتواند در زمین فوتبال حاضر شود. گفته می شود لایحه دفاعی پرسپولیس بسیار قوی است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او می تواند از بهمن به ترکیب پرسپولیس برگردد.

امیر ساعد، وکیل باشگاه پرسپولیس در امروز عنوان کرده بود که ناامید نیستیم و همچنان پیگیر وضعیت آل کثیر هستیم.

اخبار داغ طرفداری:

بیژن حیدری: مصدوم شدم و به کما رفتم؛ در همدان شایعه شد دوغ نخورید، می میرید! سوال محمود فکری از محمد نادری؛ به دربی می رسی؟ تجاوز به زن جوان در اتوبان آزادگان / راننده پژو سوار رحم نداشت + جزییات بیست بازیکن برتر سال 2020 از نگاه طرفداری بهترین گلزنان سال 2020 در تمامی رقابت ها؛ روبرت لواندوفسکی در صدر لیست

منبع: طرفداری

کلیدواژه: عیسی آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۹۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز رای کمیته انضباطی دانیال اسماعلی فر بازیکن پرسپولیس اعلام شد و این بازیکن به دلیل رفتار زشتی که بعد از گلزنی مقابل نفت آبادان نشان داده به یک جلسه محرومیت در لیگ برتر محکوم شد.

باشگاه پرسپولیس قصد دارد به این رای اعتراض کند زیرا اعتقاد دارند محرومیت از بازی رسمی است و چرا عنوان لیگ برتر ذکر شده است.

با این حکم اسماعیلی فر در بازی با سپاهان نمی تواند به میدان برود اما در جام حذفی روز جمعه مقابل آلومینیوم بازی می کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند
  • جریمه ۴۰ میلیونی و محرومیت یک جلسه‌ای اسماعیلی‌فر
  • تکلیف محرومیت رامین رضاییان مشخص شد +سند
  • تاج: تکلیف واگذاری پرسپولیس و استقلال این هفته مشخص می‌شود
  • به بهانه محرومیت نکونام و اوسمار؛ سرمربیان استقلال و پرسپولیس پاداش گرفتند!
  • اعلام زمان حضور مدافع خاطی پرسپولیس در کمیته انضباطی به دلیل شادی گل جنجالی
  • زمان حضور مدافع پرسپولیس در کمیته انضباطی