Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد آقازاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته با ابتلای این تعداد در آذربایجان غربی به بیماری کووید ۱۹، حدود  ۳۰ نفر در مراکز درمانی بستری شدند که با احتساب این آمار، تعداد کل بستری ها به ۴۲۴ نفر کاهش یافت.

وی با اشاره به بستری شدن روزانه حدود ۳۵۰ نفری در روزهای اوج شیوع کرونا در اواخر آبان امسال، اضافه کرد: تعداد بستری های ناشی از شیوع ویروس کرونا در آذربایجان غربی در روزهای اوج، بیش از هزار و ۷۰۰ نفر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی ادامه داد: از ۴۲۴ نفر بستری کرونایی در استان، ۲۰۷ نفر مشکوک و ۲۱۷ نفر نیز مبتلای قطعی هستند.

آقازاده اظهار کرد: از این تعداد همچنین ۱۳۹ نفر در بخش های آی سی یو تحت مراقبت های ویژه بوده و ۳۱ نفر نیز متصل به ونتیلاتور هستند.

وی از فوت چهار نفر بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در آذربایجان غربی طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و بیان کرد: با افزایش این تعداد، کل فوتی های ناشی از کرونا در استان به سه هزار و ۳۵۸ نفر رسید.

به گزارش ایرنا، تاکنون ۹۹ هزار و ۳۸۷ نفر در آذربایجان غربی به بیماری کووید ۱۹ در آذربایجان غربی مبتلا شده اند.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا آذربایجان غربی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا آذربایجان غربی کرونا ویروس کرونا آذربایجان غربی اخبار کنکور آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۰۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزانه ۴۰ هزار زنجانی از اتوبوس استفاده می‌کنند

سرپرست سازمان حمل‌ونقل و بار و مسافر شهرداری زنجان گفت: روزانه ۴۰ هزار زنجانی از اتوبوس استفاده می‌کنند.

داوود نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: بحث نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی یکی از موضوعاتی است که در سال‌های اخیر توجه زیادی به آن شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۲۴ دستگاه اتوبوس، مینی‌بوس و ون در شهر زنجان فعال است، افزود: از این تعداد ۳۱ دستگاه در بخش خصوصی فعالیت می‌کنند و مابقی ملکی خود شهرداری هستند.

سرپرست سازمان حمل‌ونقل و و بار و مسافر شهرداری زنجان با اشاره به اینکه طبق آمارهای احصا شده در حال حاضر به صورت روزانه ۴۰ هزار نفر از اتوبوس استفاده می‌کنند، گفت: برنامه شهرداری افزایش این تعداد به ۶۰ تا ۷۰ هزار نفر است.

نوری همچنین میزان مدت انتظار مسافران در ایستگاه‌های اتوبوس را یک ربع تا ۲۰ دقیقه دانست و افزود: طبق برنامه‌ریزی هر ون یا اتوبوس هر ۱۵ دقیقه باید حرکت کند.

وی تصریح کرد: تشویق مردم به استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی منوط به فراهم کردن زیرساخت‌ها و امکانات لازم است، در غیر این صورت بیشتر مردم سختی‌ها را تاب نمی‌آورند و به فرهنگ غلط استفاده از خودروهای شخصی تک سرنشین گرایش پیدا می‌کنند.

کد خبر 744700

دیگر خبرها

  • بیش از هزار و ۲۰۰ حلقه چاه‌غیرمجاز در آذربایجان‌غربی مسدود شد
  • سهم سی درصدی والیبال آذربایجان غربی از اردوی تیم ملی
  • پر شدن بیش از یکهزار و 200 حلقه چاه غیرمجاز در آذربایجان‌غربی
  • تک‌رقمی شدن نرخ بیکاری زمستانی در آذربایجان‌غربی
  • صرفه جویی ۱۴ میلیون مترمکعبی آب با انسداد چاه‌های غیرمجاز در آذربایجان‌غربی
  • نرخ بیکاری زمستانی هم در آذربایجان‌غربی تک‌رقمی شد
  • مشکلی در تأمین آرد و نان در آذربایجان‌غربی وجود ندارد
  • افزایش ۳۷ درصدی بستری شدگان در کردستان طی ایام نوروز
  • نرخ بیکاری زمستانی در آذربایجان‌غربی تک‌رقمی شد
  • روزانه ۴۰ هزار زنجانی از اتوبوس استفاده می‌کنند