Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدری گفت: افق جبهه مقاومت منطقه ای بدون آمریکا است و یکی از افق های دیگر این جبهه، جهان بدون رژیم صهیونیستی و عاری از ظلم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «سید مجتبی حیدری» در همایش بین المللی مقاومت و جهان آینده کنشگری فعال یا منعفل که شب گذشته (یکشنبه ۱۴ دی) به صورت مجازی در قزوین برگزار شد، بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از هر قدمی که جمهوری اسلامی برداشته، دشمن حرکتی برای متوقف کردن انقلاب انجام داده است به طوری که بعد از شروع انقلاب جنگ تحمیلی آغاز شد ولی این تهدید بزرگ به فرصت تبدیل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر دفتر شبکه الاتجاه عراق در ایران ادامه داد: در بُعد نظامی هم تشکیلات منسجمی مانند سپاه و بسیج مردمی تشکیل شد که یکی از مولفه های صدور انقلاب همین ماجرا است، در دیگر کشورها هم هر وقت دشمن دنبال توطئه و جنگ بوده، از این مدل استفاده می شود به طوری که در عراق حشدالشعبی شکل گرفت و اینگونه دارد حلقه های زنجیره دار پدید می آید.

 

وی با اشاره به شکست دشمن در عرصه ها و صحنه های مختلف اعلام کرد: شخصی بود که قدرت آنها را شکست داده و پوشالی بودن آن را محرز کرده بود و آن شخص سردار سلیمانی بود؛ آمریکایی ها با مشورت گرفتن از دیگر قدرت های غربی، صهیونیستی و حتی برخی کشورهای عربی مرتجع این تصمیم را گرفتند و این تصمیم جدیدی نبود چراکه سال هاست آمریکا به دنبال شهادت سردار سلیمانی بود و  بر خلاف رویه ظاهری که به طور معمول اینگونه عملیات ها توسط رژیم صهیونیستی شکل می گرفت خود آمریکا به میدان آمد.                                         

 

حیدری اعلام کرد: البته محور مقاومت از این اتفاق روحیه تازه ای گرفت زیرا معلوم شد هزاران هزار نفر و بلکه میلیون ها نفر دوست دارند همچون سردار سلیمانی باشند و این اتفاق بزرگی است و قدرتی به محور مقاومت داد.

 

وی تأکید کرد: اگر آمریکایی ها در محاسبات خود این را قرار می دادند که با شهادت سردار سلیمانی، ایران جواب کوبنده ای می دهد و عین الاسد را با ۱۱ موشک زده و ابهت آمریکا می شکند و اتفاقاتی در منطقه رخ داده و تجمعات در یمن و لبنان رخ می دهد، دست به این اقدام نمی زدند.

 

مدیر دفتر شبکه الاتجاه عراق در ایران اظهار کرد: درست است هرکاری که مقاومت کند انتقام سردار سلیمانی نخواهد بود ولی آنچه در عین الاسد رخ داد را نباید دست کم گرفت، آنچه در عین الاسد رخ داد سیلی سختی بود ولی در برابر سردار سلیمانی چیزی نبود.

 

وی افزود: این صحبت می شود که ایران پاسخ نداد؛ ایران و مقاومت پاسخ های مختلفی دادند ولی انتقام واقعی خروج آمریکایی ها از منطقه خواهد بود و این اتفاق رخ خواهد داد و رژیم صهیونیستی نابود می شود.

 

حیدری توضیح داد: پس از آمدن بایدن پاسخ همراه با موضع گیری را شاهد خواهیم بود و با اتفاقاتی که دارد رخ می دهد دشمنان ممکن است به این فکر باشند که تک تک حلقه های مقاومت را تحت فشار قرار دهند و اتصال اینها را قطع کنند ولی این حلقه ها به تنهایی هم می توانند در عراق، لبنان و غیره از خود دفاع کنند و این نوید بخش تمدن ایرانی اسلامی است و سردار سلیمانی یکی از کسانی بود که باعث این اتفاق شد.

 

وی خاطر نشان کرد: هر روز بخشی از شخصیت منحصر به فرد سردار سلیمانی آشکار می شود و با توجه به تجمعی که امروز در عراق شکل گرفت، پیش بینی می کنیم در آینده نزدیک محور مقاومت تشکیل شده از مردم سیلی دیگری را خواهد زد که به زودی آن را خواهیم دید.

 

مدیر دفتر شبکه الاتجاه عراق در ایران تصریح کرد: در رابطه با تحرکات آمریکایی ها در منطقه این تحرکات به دلیل ترس از پاسخ جمهوری اسلامی و محور مقاومت است، همه اینها نشان از ترس آنها است آنها شبیه سلمان رشدی شدند که از سایه خود هم می ترسید و اینها هم به چنین وضعیتی دچار شدند.

 

وی بیان کرد: در خصوص زیردریایی آمریکایی ها که وارد خلیج فارس شد این کار برای بار اول نبود ولی برای اولین بار اعلام شد اگر این کار ترامپ برای جنگ بود نباید این حضور اعلام می شد زیرا اصل غافل گیری اصلی مهم در جنگ است و این کار برای ایران هراسی دوشیدن هرچه بیشتر عربستان بود.

 

حیدری افزود: البته اسرائیلی ها به دنبال تنشی هستند زیرا نمی خواهند با محور مقاومت در منطقه تنها شوند زیرا به روزهای پایانی خود  نزدیک می شوند و می خواهند آمریکایی ها در منطقه باشند.

 

وی گفت: افق جبهه مقاومت منطقه ای بدون آمریکا است و یکی از افق های دیگر جهان بدون رژیم صهیونیستی و عاری از ظلم است و اینها اهداف اعلام شده جمهوری اسلامی و محور مقاومت است و با اتفاقاتی که دارد رخ می دهد آمریکایی ها بیش از هر زمان دیگری می بینند جبهه مقاومت دارد به هدفی که اعلام کرده می رسد بنابراین آمده و دست به ترور می زنند.

 

مدیر دفتر شبکه الاتجاه عراق در ایران یادآور شد: جمهوری اسلامی از آنچه آرمان اش هست دست برنمی دارد و این برای دنیا اثبات شده است و در نهایت پیروزی نصیب محور مقاومت خواهد شد و باید بکوشیم برای این پیروزی هزینه کمتری بدهیم.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: جبهه مقاومت سردار سلیمانی انقلاب اسلامی رژیم صهیونیستی سردار سلیمانی جمهوری اسلامی آمریکایی ها محور مقاومت جبهه مقاومت منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۰۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرگونه حمله نظامی به ایران این ۳ جبهه را شله ور می کند!

به گزارش همشهری آنلاین،‌ یک رسانه مصری با اشاره به پاسخ تنبیهی تهران علیه رژیم صهیونیستی و ادعای تل آویو درباره حمله به ایران، به هراس آمریکا و غرب از تبعات شعله ور شدن اوضاع در منطقه پرداخت.

الاهرام مصر در مطلبی با اشاره به تحولات منطقه نوشت که در حالی که مطالب درز شده به رسانه های غربی، از حمله قریب الوقوع تل آویو علیه ایران حکایت دارد، اما اطلاعات دیگر از دو دستگی در میان سران رژیم صهیونیستی درباره ایران حکایت دارد.

این رسانه مصری با اشاره به همسویی آمریکا و غرب با جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت نامحدود آنها از این رژیم علیه ایران افزود: آمریکا و غرب به خوبی می‌دانند که هرگونه حمله نظامی به ایران به مثابه شعله ور شدن سه جبهه است که منطقه را ملتهب تر خواهد کرد؛ جبهه نخست در سوریه، جبهه دوم در لبنان و جبهه سوم در جنوب دریای سرخ. از این رو غرب با احتیاط حرکت می‌کند.

الاهرام ادامه داد: آنچه رسانه های آمریکایی درباره تلاش جو بایدن رئیس جمهور آمریکا درباره قانع کردن بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره واکنش نشان ندادن شتابزده مطرح کرده اند، به ویژه اینکه واشنگتن در هر حمله ای به ایران مشارکت نخواهد کرد و به دنبال گزینه دیپلماسی در مقطع کنونی است، به منطق نزدیک تر است.

این رسانه مصری اضافه کرد: آمریکا می‌داند که گسترش دامنه جنگ در خاور میانه به نفع واشنگتن و احدی نیست، به ویژه آنکه گزینه های انتقام جویانه ایران شامل منافع آمریکا به شکل مستقیم به ویژه در تنگه هرمز می شود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ با انتشار اطلاعیه‌ای، از انجام عملیات «وعده صادق» و شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم اسرائیل با هدف تنبیه تل‌آویو برای حمله موشکی این رژیم به کنسولگری ایران در سوریه خبر داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق صورت گرفت.

کد خبر 845175 منبع: ایرنا برچسب‌ها ایران و اسرائیل مصر اسرائیل خبر ویژه رسانه‌ خارجی خاورمیانه

دیگر خبرها

  • سردار حسن‌زاده: جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.
  • احتمال بقای اسرائیل با نا امن‌سازی ایران کم‌تر می‌شود
  • سردار سلیمانی: ایران در عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به کار گرفت
  • بعد و قبل از عملیات وعده صادق به آمریکایی‌ها پیام دادیم/ تنها عامل توسعه تنش در منطقه رفتارهای رژیم صهیونیستی است+فیلم
  • تغییر دستور کار مقاومت در جبهه شمالی؟ / بررسی معنای افزایش تنش و درگیری میان حزب الله و رژیم صهیونیستی
  • سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود
  • عملیات «وعده صادق» بیانگر حمایت ایران از جبهه مقاومت است
  • خالد قدومی: عملیات «وعده صادق» بیانگر حمایت ایران از جبهه مقاومت است
  • هرگونه حمله نظامی به ایران این ۳ جبهه را شله ور می کند!
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه رژیم صهیونیستی و آمریکا را فروریخت