Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراد مالمیر روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: این دانش آموز  از دبیرستان فرزانگان چهار کرج  توانست در رقابت سخت المپیاد علمی علوم زمین در رشته زمین شناسی برای استان البرزافتخارآفرینی کند.

وی خاطرنشان کرد: المپیاد علمی دانش آموزی با هدف گسترش دانش، تعمیق دانش و ایجاد شور وهیجان علمی درمیان دانش آموزان برگزارمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مالمیر تصریح کرد: المپیاد علوم زمین سالانه برای دانش آموزان دبیرستانی برگزار می شود  تا بتوانند توانایی های خود را در زمینه هایی مانند زمین شناسی، هواشناسی، علوم زیست و اخترشناسی زمینی مورد آزمایش قراردهند.

وی یادآورشد: این مسابقات یکی ازبزرگترین فعالیت های آموزش علوم زمین است که به منظوربالا بردن علاقه دانش آموزان، افزایش آگاهی عموم ازعلوم زمین وافزایش یادگیری علوم زمین دربین دانش آموزان برگزارمی شود.

مدیرآموزش و پرورش ناحیه چهارکرج بیان داشت: دانش آموزانی که موفق به دریافت مدال کشوری در المپیاد علمی می شوند طبق مصوبه شورای عالی فرهنگی می توانند بدون کنکور در هر رشته ای که مورد علاقه آنها است شرکت کرده و ادامه تحصیل دهند.

مالمیر ادامه داد: امسال دانش آموزان درشرایط سخت کرونایی درکلاس ها و آزمون های این المپیاد شرکت کردند.

برچسب‌ها البرز المپیاد علمی دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز المپیاد علمی دانش آموزان البرز المپیاد علمی دانش آموزان اخبار کنکور المپیاد علمی دانش آموزان علوم زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۰۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت

ضرغام مردانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با تبریک این موفقیت به جامعه تعلیم و تربیت شهرستان، اظهار داشت: پس از اجرای هشتمین جشنواره سفیران سلامت در سطح مدرسه، منطقه و استان در سال تحصیلی جاری، معلم و دانش آموزان گناوه ای در این جشنواره موفق به کسب رتبه‌های برتر کشوری و استانی شدند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه افزود: از آثار راه یافته به مرحله کشوری در این جشنواره، عاطفه عرب زاده به عنوان مدرس سلامت، رتبه دوم کشوری را کسب کرد.

وی بیان کرد: در بخش دانش آموزی «نیروانا محمدپور» و «فاطمه دهقانی» در رشته مدرس کوچک و «آینا اسفندیاری» در رشته قصه گویی به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های اول و دوم کشوری شدند.

مدیر آموزش و پرورش گناوه بیان کرد: «روژان تاجدینی»، «دینا رئوفی»، «فاطمه رستمی» و «عاطفه ابراهیمی» رتبه اول استانی و «مهدیه راستی»، «آرمینا قلی زاده» و «احمد رضا قربانی» رتبه دوم استانی در رشته‌های مختلف این جشنواره را به خود اختصاص دادند.

کد خبر 6087098

دیگر خبرها

  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • خراسان رضوی همیشه در آموزش اوتیسم پیشگام بوده است
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • اجرای برنامه توانمندسازی ۲ هزار دانش‌آموز کارآفرین هنرستانی
  • برگزاری المپیاد دانش آموزی و دانشجویی صنعت فرش دستباف گلستان
  • مرحله استانی دوازدهمین دور المپیاد آماده هلال احمر فارس برگزار شد
  • ترمز ناگهانی اتوبوس ۶ دانش آموز را راهی بیمارستان کرد
  • راهیابی چهارده دانش آموز کیش به مرحله اول المپیاد کشور