Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@05:21:45 GMT

دانش آموز البرزی خوش درخشید

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۶۱۱۶۱

دانش آموز البرزی خوش درخشید

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سالار قاسمى، مدیر کل آموزش و پرورش البرز گفت: فاطمه احمدنژاد شرامین دانش آموز دبیرستان فرزانگان ۴ کرج با شایستگی موفق به کسب مدال طلای المپیاد کشوری زمین شناسی شد.

مدیر کل آموزش و پرورش البرز افزود: معافیت از کنکور سراسری در رشته‌های مربوط برای مدال‌آوران طلایی هر رشته، امکان ادامه‌ی تحصیل در دو رشته به صورت هم زمان در دانشگاه‌ها، اضافه شدن ۱۰ درصد به تراز کنکور دانش‌آموزانی که در المپیاد‌های علمی مدال‌های نقره یا برنز کسب کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمى گفت: همچنین طلایی‌هایی که در رشته‌ی غیرمرتبط قصد ادامه‌ی تحصیل  برخی از جوایزی است که برای مدال آوران المپیاد‌های علمی و ادبی کشور در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدال طلا المپیاد دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۱۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ محمد حسین رمضانی گفت: در پی انتشار خبری در یکی از پایگاه‌های خبری گیلان در تاریخ ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، با عنوان «تنبیه فیزیکی دانش آموز در یکی از مدارس سنگر» و رو تیتر «با معلم خاطی برخورد می‌شود؟»، اذعان می‌شود که این موضوع مربوط به سال گذشته است و با فرد خاطی هم برخورد شد.

وی افزود: پس از شکایت خانواده یک دانش آموز اهل سنگر از تنبیه بدنی فرزندشان در مدرسه، آبان سال گذشته، پس از بررسی‌های انجام شده و معرفی این معلم به هیئت تخلفات اداری، تخلف معلم مدرسه مشخص شده و رای محکومیت وی صادر شد.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: بر اساس مواد ۸۱ و ۸۲ آیین نامه اجرایی مدارس، هرگونه تنبیه بدنی دانش‌آموز و بدرفتاری ممنوع است.

دیگر خبرها

  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی
  • واکنش آموزش و پرورش گیلان در پی انتشار یک گزارش
  • اداره کل آموزش و پرورش گیلان برای تبیین افکار عمومی پاسخ داد
  • برپایی نمایشگاه دستاوردهای فنی دانش آموزان
  • آموزش امداد و نجات به ۲۶ هزار البرزی