Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@15:17:28 GMT

پاس همچنان در حسرت پیروزی

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۶۱۳۵۸

پاس همچنان در حسرت پیروزی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، تیم پاس همدان با گذشت سه هفته از رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور، همچنان در حسرت کسب پیروزی است.

شاگردان مهدی پاشازاده عصر دیروز در دیدار مقابل سردار بوکان به تساوی یک بر یک دست یافتند.

علی اصغر شیردل در دقیقه ۲۷ از روی نقطه پنالتی برای سردار بوکان گلزنی کرد و تک گل تیم پاس را نیز رسول رضایی در دقیقه ۳۴ وارد دروازه حریف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب تیم پاس همدان را احمد مهرابی، محمد آشتیانی، رضا کاشفی، رسول رضایی، رضا ایار، شاهین اخوی، عرفان فتاحی، محمدرضا پایداری، داوود سعادتی، مقداد اکبرخواه و اشکان واحدی تشکیل دادند.

برای تیم سردار بوکان نیز مهدی امیری، رسول علیپور، سروش سعیدی، جعفر دهقان، سعید اکبری، بهنام رسومی نیا، امیر اسدزاده، شاهین محمدی، عرفان میرزایی، علی اصغر شیردل و شهروز نادری فر دراین دیدار بازی کردند.

پاس با این تساوی از سه مسابقه به سه تساوی و ۳ امتیاز رسید و در رده هشتم قرار گرفت. سردار بوکان نیز با یک امتیاز در رده دوازدهم جدول ایستاد.

پس از پایان این بازی "مهدی پاشازاده" سرمربی تیم پاس مقابل دوربین‌های تلویزیونی به صورت شفاهی استعفای خود را اعلام کرد.

انتهای پیام/د.ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال کشور لیگ برتر فوتبال سردار بوکان تیم پاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۱۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی

آفتاب‌‌نیوز :

فیلم سینمایی «من ترانه ۱۵ سال دارم» فیلمی از رسول صدرعاملی با بازی ترانه علیدوستی است. این فیلم محصول سال ۱۳۸۰ و برنده سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی (رسول صدر عاملی) و بهترین فیلمنامه (کامبوزیا پرتوی) و بهترین بازیگر نقش اول زن (ترانه علیدوستی) از بیستمین جشنواره فیلم فجر است. رسول صدرعاملی برای این فیلم برنده جایزه ویژه هیئت داوران و نامزد جایزه یوزپلنگ طلایی جشنواره فیلم لوکارنو شد.

ترانه علیدوستی که این روز‌ها دوباره با فیلم «تفریق» به سینما‌ها بازگشته است، در آن زمان و هنگام بازی در این فیلم سینمایی حدود ۲۰ سال داشت.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • معرفی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی
  • عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی
  • پرسپولیس ۲۷۶۵ روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • پرسپولیس 2765 روز در حسرت شکست آلومینیوم!
  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • عملیات وعده صادق تداعی کننده والفجر هشت بود
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • روایت سینمایی پرونده‌های قضـــایی