Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ابوذر مهدی نخعی صبح امروز در جلسه کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان زاهدان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به وضعیت عرضه نان و اعتراض شهروندان گرامی در این خصوص جلسه کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان زاهدان تا حصول نتیجه به صورت مستمر برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین از امروز با حضور تیم‌های مشترکی از بازرسان فرمانداری، سازمان صنعت، معدن وتجارت استان، اداره کل غله، اتحادیه نانوایی‌ها و تعزیرات حکومتی نظارت و بازرسی‌ها از نانوایی‌ها تشدید و با هرگونه عرضه آرد ونان خارج از شبکه و یا دیگر تخلفات به صورت جدی برخورد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار زاهدان در خصوص ساعت کار واحدهای خبازی در شهر زاهدان نیز تصریح کرد: ساعت شروع و پایان کار هر واحد نانوایی براساس تصمیمات اتخاذ شده در کارگروه بر اساس ظرفیت منطقه و میزان سهمیه آرد اختصاص یافته باز تعریف و اجرا می‌شود و نانوایی‌ها نیز موظف به رعایت و نصب تابلو اعلام ساعت کاری هستند.

وی تصریح کرد: از کلیه شهروندان خواهشمندیم به منظور یاری رساندن به تیم‌های نظارت در صورت مشاهده هرگونه تخلف در نانوایی‌های سطح شهر، موارد را به تلفن ۱۲۴ واحد شکایات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اعلام کنند.

کد خبر 5113417

منبع: مهر

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان فرمانداری زاهدان بازرسی نانوایی ها زاهدان قاسم سلیمانی اولین سالگرد شهادت حاج قاسم ویروس کرونا آیت الله مصباح یزدی شیراز آمار کرونا کرمانشاه بوشهر آلودگی هوا عکس استانها جبهه مقاومت گرگان شهرستان کرج شیوع کرونا نانوایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۱۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید نان کامل در ۶ نانوایی زنجان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز زنجان؛ رئیس دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: نان کامل در شش واحد نانوایی شهر زنجان تولید می‌شود و برای گسترش و اجرای کامل این برنامه در نانوایی‌های داوطلب، تلاش می‌کنیم. 

 نقدی افزود: در راستای ارتقای سلامت شهروندان، بهبود کیفیت نان در زنجیره گندم، آرد و نان است که با کاهش درصد سبوس‌گیری و جنین‌گیری از گندم در تولید آرد کامل و ترویج تولید آرد کامل و مصرف نان کامل پیگیری می‌شود.

رئیس دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی زنجان تصریح کرد: تولید نان کامل در سه واحد نانوایی لواش‌پزی و سه واحد سنگک‌پزی در شهر زنجان در فروردین ماه آغاز شده است.


دیگر خبرها

  • اگر ۷ ساعت خواب شبانه نداشته باشید چه اتفاقی برای صورت شما می افتد؟ (+عکس)
  • فعالیت مستمر گشت مشترک نظارت بر نانوایی ها با هدف ارتقای کیفیت نان در اهواز
  • روز ملی گندم و نان
  • همنشینی فناوری با تیک‌تیک ساعت‌ها
  • تولید نان کامل در ۶ نانوایی زنجان
  • سیلاب مسیر ریلی راه آهن زاهدان - میرجاوه را بست
  • دستگاه‌ها نقش خود را در تحقق شعار سال تعریف کنند
  • محدودیت‎های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • اختصاص سهمیه آرد به نانوایی‌های محور گردشگری کاشان
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند