Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد اقوامی در خصوص جزئیات این پرونده‌ها در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در طول ۹ ماه گذشته امسال چهار هزار و ۳۴۷ فقره پرونده قاچاق کالا و ارز در شعبات تعزیرات حکومتی استان تشکیل شده که از این تعداد چهار هزار و ۳۱۲ فقره پرونده رسیدگی و مختومه شده اند.

وی با بیان اینکه صاحبان این پرونده‌ها به پرداخت ۶ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند، ادامه داد: سوخت، سیگار، پارچه، البسه و احشام از مهمترین کالاهای قاچاق کشف شده در استان به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقوامی همچنین از محکومیت بیش از ۱۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال جزای نقدی در رسیدگی به ۴۴۴ فقره پرونده در بخش بهداشت و درمان طی مدت زمان مذکور خبر داد و اظهار کرد: در این مدت همچنین ۱۰ هزار و ۵۵۳ فقره پرونده تخلف در بخش کالا و خدمات در استان تشکیل شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی با بیان اینکه این تعداد پرونده تخلف نسبت به مدت زمان مشابه پارسال ۴ درصد رشد نشان می‌دهد، افزود: از این تعداد ۱۰ هزار و ۵۵۲ فقره پرونده رسیدگی و مختومه شده است.

اقوامی از محکومیت جزای نقدی ۲۰۹ میلیارد ریالی صاحبان پرونده‌های تخلف کالا و خدمات در استان خبر داد و افزود: عدم درج قیمت و گران فروشی بیشترین تخلفات گزارش شده به شعب تعزیرات حکومتی استان از ابتدای سال جاری است.

وی یادآور شد: در این راستا امسال تاکنون بیشترین تخلفات گزارش شده عدم درج قیمت دو هزار و ۴۶۴ فقره، گران فروشی با دو هزار و ۳۵۲ فقره و کم فروشی با یک هزار و ۷۵۷ فقره است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: همچنین تقلب در عرضه کالا با ۶۲۹ فقره، عدم صدور فاکتور ۶۱۱ فقره، عدم ارائه فاکتور خرید به بازرسان با ۳۷۶ فقره، عرضه خارج از شبکه ۲۲۹ فقره بیشترین تخلفات گزارش شده به تعزیرات حکومتی استان هستند.

کد خبر 5113440

منبع: مهر

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی قاچاق قاسم سلیمانی اولین سالگرد شهادت حاج قاسم ویروس کرونا آیت الله مصباح یزدی شیراز آمار کرونا کرمانشاه بوشهر آلودگی هوا عکس استانها جبهه مقاومت گرگان شهرستان کرج شیوع کرونا تعزیرات حکومتی فقره پرونده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۱۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر

به گزارش خبرگزاری مهر، کامران ملکی گفت: پرونده قاچاق ۳۳ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم شکر به ارزش هشت میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان اسفراین رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا متهم را به پرداخت مبلغ هشت میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریال معادل ارزش کالای کشف شده محکوم کرد.

به گفته ملکی، با گزارش پلیس امنیت اقتصادی پیرامون کشف محموله شکر از یک انبار در شهرستان اسفراین، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

کد خبر 6085303

دیگر خبرها

  • میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد
  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • جریمه ۱۲۷ میلیاردریالی برای قاچاقچی کالا در لرستان
  • جریمه ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه در پاوه
  • جریمه ۸ میلیارد و ۵۴۲ میلیون ریالی قاچاقچی شکر
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد ریال جریمه شد