Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم بسکتبال روستوک در دوازدهمین دیدارش در لیگ دسته دوم آلمان برابر کارلسروهه به پیروزی رسید. خبرگزاری میزان - تیم بسکتبال روستوک در دوازدهمین دیدارش در لیگ دسته دوم آلمان PRO A موفق شد در ادامه نوار پیروزی‌هایش و در نمایش درخشان ستاره و گارد راس ایرانی خود با نتیجه ۹۳ بر ۶۸ از سد تیم کارلسروهه بگذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این بازی بهنام یخچالی توانست ۱۷ امتیاز برای تیمش کسب کند تا روستوک با کسب دهمین بُردش و تنها ۲ شکست بالاتر از تیم‌های ینا و لورکوزن صدرنشین لیگ دسته دوم آلمان PRO A باقی بماند.

 

بیشتر بخوانید: پیروزی روستوک در لیگ بسکتبال آلمان با درخشش یخچالی

انتهای پیام/

برچسب ها: بهنام یخچالی روستوک

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بسکتبال بهنام یخچالی روستوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۲۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدرنشینی تارگت در مسابقات لیگ تیراندازی سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ تیم‌های تارگت سمنان، هیئت دامغان و شهدای غزه سمنان به ترتیب مقابل تیم‌های هیئت شاهرود، فجر سمنان و شواتیر گرمسار پیروز شدند ؛  تیم تپانچه شهید تابسته شاهرود این هفته استراحت داشت
در رشته تپانچه بادی، محمد گلینی از تیم تارگت سمنان فاطمه شورونی از تیم شهدای غزه و ساغر وظیفه شناس از تیم تارگت سمنان به ترتیب عناوین اول تا سوم را بدست آوردند
مسابقات هفته هفتم و نهایی لیگ تیراندازی استان سمنان  ، جمعه ۲۱ اردیبهشت  در سالن تیراندازی شهدای گمنام سمنان برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • اولین قهرمانی لیگ به حزباوی رسید
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • دوازدهمین اجلاس بین‌المللی مقام‌های عالی امنیتی در سن‌پترزبورگ آغاز به کار کرد
  • خلاصه بازی آرسنال ۵ - ۰ چلسی؛ برد با چاشنی تحقیر و صدرنشینی + ویدئو
  • عربستان تداوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد
  • صدرنشینی تارگت در مسابقات لیگ تیراندازی سمنان
  • ببینید | تداوم برد‌های تیم ملی فوتسال ایران با شکست کویت