Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهلت دفاع دانشجویان ارشد دانشگاه امیرکبیر، ورودی بهمن ۱۳۹۶ و ماقبل که نیمسال اول سال تحصیلی ۹۹ نیمسال ششم تحصیلی آنان است، اعلام شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه صنعتی امیرکبیر اطلاعیه‌ای را در خصوص مهلت دفاع دانشجویان کارشناسی ارشد که ترم جاری نیم سال ششم آن‌ها است، منتشر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
مطابق مقررات آموزشی، مهلت دفاع دانشجویان دوره کارشناسی ارشد ورودی بهمن ۱۳۹۶ و ماقبل که نیمسال اول سال تحصیلی ۹۹ نیم سال ششم تحصیلی آنان است، پایان دی ماه ۹۹ است؛ بنابراین دانشجویان تا ۲۰ دی ماه نسبت به اخذ مجوز دفاع در پورتال آموزشی خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین نمره پایان‌نامه دانشجویانی که در موعد مقرر از پایان‌نامه خود دفاع کرده اند، حداکثر تا روز ۱۱ بهمن ماه در پورتال آموزشی دانشجویان توسط کارشناسان دانشکده ثبت موقت شود و اصل نمره دانشجویانی که تا پایان دی ماه از پروژه خود دفاع کرده اند، تا ۱۸ بهمن ماه به دفتر مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه برای ثبت قطعی در پورتال آموزشی ارسال شود.

علاوه بر این، با توجه به اینکه تمدید ترم هفتم امکانپذیر نیست، در صورت عدم دفاع دانشجویان در موعد مقرر، اخراج سنواتی خواهند شد. نمره پایان‌نامه دانشجویان در نیم سال ششم بر اساس رویه ۳۳۰۱ است. دانشجویان می‌توانند بر اساس رویه مذکور از پایان دی ماه ۹۹ تا پایان بهمن ماه ۹۹ به صورت قبول / مردود دفاع کنند.

کارشناسان دانشکده‌ها دسترسی به ثبت موقت نمره قبول / مردود در پورتال دانشجو را ندارند و خواهشمند است اصل فرم ارزیابی دانشجویانی که تا پایان بهمن ماه از پایان‌نامه خود دفاع می‌کنند را حداکثر تا روز شنبه ۱۶ اسفند ماه به دفتر مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه جهت ثبت قطعی در پورتال آموزشی ارسال کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه امیرکبیر مقررات آموزشی دفاع پایان نامه مهلت دفاع دانشجویان پورتال آموزشی پایان نامه بهمن ماه سال ششم دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۳۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان حامی فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، مایک جانسون، جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به بهانه افزایش «یهودستیزی» در تجمعات و اعتراضات در دانشگاه کلمبیا ابتدا به دیدار تعدادی از دانشجویان یهودی این دانشگاه رفت و پس از آن تلاش کرد در جمع معترضان سخنرانی کند اما در این سخنرانی هو شد.

جانسون در سخنرانی خود در دانشگاه کلمبیا مدعی شد که دانشجویان و برخی از اساتید کلمبیا از تروریسم حمایت کرده‌اند. او با ادبیاتی تند دانشجویان و معترضان را تهدید کرد که اگر به اعتراضات خودشان پایان ندهند، «گارد ملی» برای پایان دادن این تجمعات وارد عمل می شود.

رئیس جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا به بهانه «حمایت از تروریسم» در تجمعات حامیان فلسطین در دانشگاه کلمبیا، خواستار پایان دادن به این اعتراضات شد.

دانشگاه‌های ییل، کلمبیا و برخی از دیگر دانشگاه‌های آمریکا طی روزهای گذشته صحنه اعتراضات گسترده علیه جنگ غزه و حمایت همه جانبه آمریکا از اسرائیل بوده است.

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو     دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

این در حالیست که گارد مسلح ایالتی تگزاس روز گذشته با لشگرکشی به محوطه دانشگاه تگزاس آستین، به وسیله گاز اشک‌آور، هجوم اسب پلیس، دانشجویان حامی فلسطین و معترض به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه را سرکوب کردند.

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور «گارد ملی» و ضرب‌الاجل ۴۸ ساعته به دانشجویان حامی فلسطین + فیلم و عکس
  • دانشجویان حامی فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم
  • هراس نتانیاهو از تظاهرات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • اعتراضات سراسری دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • تحویل واحد‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر در هشتگر طی دومرحله تا پایان شهریور
  • پیگیری راه‌اندازی مقطع ارشد در دانشگاه فرهنگیان خوزستان
  • ارتقای سطح کیفی آموزش به دانشجویان با تبیین اهمیت یادگیری عمیق
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام به هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام برای هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم